lunes, 6 de septiembre de 2010

Eu as vrea sa te eliberez... Romanza



Eu as vrea sa te eliberez mâine dimineata
Si as vrea sa te vad zBurând peste întinderile ninse, ca si mai înainte

Tu, atàt de departe,desi atât de aproape
Iar sufletul se înalta catre eternitate
Rapsodia.

Eu as vrea sa-ti eliberez inima
Si sa ramân în urma, prefacându-ma ca voi cadea
Pentru ca asa esti mai aproape
Sa iluminezi viata mea.
Si sufletul se înalta catre eternitate.


O simt deja, o simt deja murind
dar e calma si pare ca vrea sa doarma
Apoi cu ochii ma cauta
si-si da jos si ultimul vàl
chiar si ultimul cer
chiar si ultimul sarut

Ah, poate este vina mea
Ah, poate este vina ta
si asa am ramas pe gânduri

Dar viata ,
Viata ce este?
Totul sau nimic
Poate nici macar un : De ce?!
Cu palmele vine sa ma caute
Apoi ma strânge
Cu finete ma lasa
Cu finete ma strânge
Cu finete ma cauta

Ah, poate este vina mea
Ah, poate este vina ta
Si asa am ramas gândind.
Si o numesc iubire
Si o numesc iubire
Si o numesc iubire
Un spin în inima
Care nu provoaca durere.

E un desert
Lumea aceasta, care cu nisipul în interiorul inimii
Iar tu, care nu ma mai simti
care nu ma mai vezi
De-as avea macar curajul
si puterea de a-ti spune
ca sunt alaturi de tine.

(Ave Maria, ave Maria.)
Ah, poate este vina mea,
ah, poate este vina ta,
si asa am ramas asa...
am ramas asa...

Deja simt
Ca numai pot sa simt;
în liniste
s-a dus sa doarma
deja s-a dus sa doarma...

Pentru Lizzie... care azi noapte asculta fermecata Andrea Bocelli...
O traducere...rapida... care sper ca a prins esenta...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario