jueves, 9 de septiembre de 2010

Caut...pescarusi. Pe Giulia am gasit-o deja...

Am dormit. Nu stiu care din metode a avut efect. Somniferele, terapia, pietricica acre era în pat alaturi de mine sau faptul ca am dormit cu geamul închis si nu mi-a mai fost frig. Nici la jogging nu am fost, pentru ca eu nu mai am motivatie suficienta pentru a ma trezi asa de devreme. Eu nu vreau sa-mi mai dau jos kilograme.

Astept... sa-si termine Marta coafura. Miroase casa dupa ea... Apoi sa-l ridic pe señor. Iar va trebui sa cobor în oras. De data asta în târg...sa cumpar pentru o colega de a Enmei o poseta. Iar va mârâi señor... dar ma lasa indiferenta. Stiu doar ca am sa fac cum simt eu ca au nevoie neuronii mei. Poate ar trebui sa traiesc în mod mai egoist. EU... si apoi ceilalti. În casa... gândurile sunt...mai sumbre. Dar am iesit în curte si soarele, chiar si asa mai molcom mi-a adus zâmbetul pe chip. Ce usor ... nu-i asa?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario