sábado, 18 de septiembre de 2010

Fiesta en blanco

Petrecere în alb... despedida de verano... de ramas bun verii care nu se mai termina.Colegii de la echipa de fotbal unde joaca seful... veterani, împreuna cu prietenele sau sotiile. Eu sunt ... doar invitata. Da si admirati-o pe Enma... cu superbele ei bijuterii...
Aici apare si Cristina, domnisoara cu parul lung, negru. Fetitele, numai sucuri dar tinerele au facut hazul petrecerii dupa câteva pahare... nu se opreau din râs. Noi babele rezistam mai bine sau ... bem mai putin... Oricum, nu m-am cântarit saptamâna asta...de frica sa nu ma sperie cântarul. Dar astazi trebuie sa fac iar bunatati. Diseara este aici fiul meu si atunci trebuie pus la îngrasat. Nu ca nu ar avea grija de el nora mea... o face chiar prea bine, dar a slabit mult vara asta si nu-mi place sa-l vad asa. Deci... la munca Giulia... curatenie, cedezi camera ta la copii si trebuie sa faci mâncarica si o prajitura, ba sa mai si faci cumparaturi... Da... si am sa ies cu copiii sa facem fotografii la Cala Sol del Riu...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario