viernes, 3 de septiembre de 2010

La radio... fiestas...fiestas...fiestas... astia traiesc doar din fiestas


Iar o sa-mi linga urechile, gâtul si fata... nemernicul de Drac. Nu pot lupta cu el...este prea puternic.
Merg...sa-mi trezesc animalutele si sa frec casa...în compania lor...

Am 30 minute pentru gândurile mele. Am terminat dezbaterea cu señor. Saracia, durerea, ipocrizia bogatanilor. Bietul trebuie doar sa ma suporte si sa-mi dea dreptate. Poate m-am trezit bulversata. Parca am dormit ceva? A fost o noapte de cosmar. Vaffanculo... Am sa-mi schimb numarul de telefon. Poate asa nu ma va mai deranja nimeni. Poate asa voi putea sa ramân sub placuta impresie a conversatiilor placute... Si când te gândesti ca am rezistat ieri de la ora 10:00 dimineata ...pâna azi dimineata ..fara sa fumez, desi pe web... Cesar fuma tigara dupa tigara, sub nasul sau sub ochii mei. Ma ghida din Barcelona...cu schimbari de fisiere în messenger, pentru ca imaginea camerei mele sa fie mai clara. Mi-am pierdut ore cu el. Bla, bla, bla... Dar macar învat sa scriu în spaniola... stie multa gramatica si ma corecteaza la nevoie. Chiar..eu nu stiu sa scriu corect în nici o limba. Citesc bine si cred ca înteleg sensul metaforelor. Dar poate este numai o aroganta gratuita din partea mea... Conversam... în patru...cu señor si Marta... alaturi. Asa si señor este încântat... ca ma are în raza vizuala. Cum îi place lui... mai mult.

... Ieri a plouat...asa ca mi-am luat zi libera. Am chiulit...ghemuita în fotoliu. Si... am mâncat salate peste salate. Ar fi fost bine sa-mi iau niste somnifere... dar cum mi-am spus ca voi rezista si noaptea fara anxietatea data de abstinenta... m-am ghemuit sub cearceaful gros. Am crezut ca arunc telefonul pe geam... dar atunci cum ma trezeam dimineata sa merg la jogging cu sefa. 30 minute... în forta când puteam...pentru ca am mâncat si noaptea...ca o sparta. La fiecare doua ore. O cana de lapte si prajituri... Si apoi... alearga daca poti. Dar nu m-am lasat. Doar ca eu nu pot face pasii aceia mici...de pitic...cum îi face Enma. Fac sprinturi... cu furie si plina de ura. Da ...ura... fata de cine oare? Nici macar nu am pe cineva anume spre care sa îndrept frustrarea mea...

Da... Marta... care facuse a treia oara în pat... pe ciclu fiind. Eu... ca nu pot sa ma abtin astazi sa nu fumez iara. O baie calda...nu m-a ajutat cine stie ce. Voi freca casa Enmei si asa voi scoate din mine... dracusorii care s-au aciuiat peste noapte ìn subconstientul meu.

... Si când te gândesti ce ore placute am petrecut în compania ta Mikka. Vei avea mult de lucru cu frustrarile mele... Oare cu care sa încep? Ce vreau sa realizez?... Da... vreau sa fiu linistita, solara... întelegatoare... rabdatoare, cu capul în nori... Vreau... sa fiu în pace cu mine însami, asa nu voi fi în razboi cu lumea...

1 comentario: