jueves, 23 de septiembre de 2010

Pixi... doarme iar eu am gasit culorile care-mi lipseau









6 comentarios:

  1. daaaa!
    alea erau!
    plus verdele din frunze si ardei :))

    inspirator somnul de motanel :))

    ResponderEliminar
  2. frumoase colturile tale, nu au cum sa nu te inspire asemenea culori si linistea dintre ele. Zi frumoasa!

    Ioana

    ResponderEliminar
  3. @ Ajnanina- ploua. Si nu am alergat astazi. Dar m-am jucat cu culorile. Am si eu verde si mai si rosii. Chiar si pestisori rosii... Nu se mai zareau bietii de ei în apa verde.
    Motanel este în acelasi loc. Doarme, mànânca si cam asta face. Numai unde suntem noi. Cred ca are si el nevoie sa fie giugiulit. Baita înca nu i-am facut.

    ResponderEliminar
  4. @ Ioana- uneori linistea te înebuneste. Vezi...am vorbit cu tine în scris... dar falcile nu prea mi le-am descestat astazi. Cred ca mi se vor anchiloza. Te mai pup o data.

    ResponderEliminar
  5. ce ma bucur! Giulia vede din nou colorat!
    si a iesit exact asa cum mi-am imaginat eu :)
    Te pup :-*

    ResponderEliminar
  6. @ Carmen -draga mea, încetul cu încetul ma regasesc. Poate pentru ca toamna este anotimpul meu preferat. Auzi de acolo fosnetul crengilor de palmier întoarse de vânt. Acum vin de plimbarea de 8 km...cu castile în urechi, cu vântul care rasuseste palmierii si cu o mare atât de albastra. Te îmbratisez draga mea.

    ResponderEliminar