lunes, 17 de mayo de 2010

Unde este ¨fair start în life¨ - pentru o fetita crescuta la orfelinat?

- Sefa, am sa o musc de fund pe Cristina. Mi-a zis : que te jodas! I-am spus ca am eliminat TOT ce am mâncat ieri si... a început sa-mi tina o teorie de nutritionism. Si cànd i-am spus dieta mea... certându-se mai aprig decât medicii... m-a facut de toate: bolnava, obsesionata...
- Ai sa te îmbolnavesti si îti faci rau...
- Dulce... si acum ma iau la întrecere cu tine... în tot ce vrei. Eu... si la 59... voi avea mai multa forta si rezistenta decât tine... care manânci sanatos. Si apoi sti ca te iubesc...
- Stiu dar nu vreau sa te îmbolnavesti!
... Spalam usile si mobilele...de la intrarea în garaj. Ma durea bratul, dar mai ambitionata spalam si ma gândeam:
- Pentru durerile fizice am solutie, dar pentru cele ale inimii... ce rezolvari gasim. Poate mi-ar fi fost mai usoara ziua, dar am primit un mesaj, chiar înainte de a iesi din casa ... care si acum îmi stoarce lacrimi:

keao.scuze daka te deranjez.vruiam doar sa-ti multumesc ca ai fost ca o mama pt.mine,iti multumesc pt ca mereu mai sprijinit si mai iubit.mai mult nu am ce sa-ti zic,iti doresc sa-ti mearga bine si fi iubita si fericita.te rog sa ma scuzi inka odata pt deranj.lumy.pa


am încercat sa o adaug din nou contactelor mele... pentru ca eu iubesc ... neconditionat pe prea multi, si pe prea multe si ... mi-a refuzat acceptul. Era fosta mea ... nora. Si sigur o duce rau...

Asadar, îl întrebam eu pe dumnezeul meu... de ce nu au parte toti oamenii de un ¨Fair Start în Life¨? As fi vrut sa-i cer sa-mi faca inima de piatra si sa nu sufar pentru toti cei pe care nu pot sa-i rasfat. Dar, mai apoi... am zis. Cel de Sus... îmi da numai cât pot duce. Si apoi cum sa-i cer eu LUI... o luna de liniste în viata mea... poate LUNA urmatoare îmi va da îndoit sa duc... si INIMA mea... poate nu va rezista.

1 comentario:

  1. Para quien ama viajar y descubrir un destino de excelencia, visita nuestra pagina:

    http://spazio-turismo.blogspot.com

    Gracias por la atención!

    ResponderEliminar