miércoles, 19 de mayo de 2010

Sunt în stare sa fac jogging... si apoi sa-mi cumpar tigarile

Am fost în stare sa fac jogging fara oprire 12 minute... de acasa, pe sosea pâna la pod, apoi catre mare si pe malul marii pâna acasa... sa vedem când voi putea repeta ... performanta de a nu ma opri... Deci... nimic nu este imposibil!
Am mâncat fetelor.... zece frunze de salata verde, doua linguri de ulei si o rosie!!! Si nelipsita cafea. cu zahar de càteva zile... pentru ca uit sa-mi cumpar zaharina.
Între timp mi-am câstigat pachetul de tigari pe ziua de mâine... si am ma apuc de urmatorul pachet... adica de scurtat o pereche de blugi...
Nu sunt eu în fiecare zi lenesa. Azi am cusut. La Enma, o astept la proba, strâmtat un costumas de tergal, un bikini de înaltat si perdele lui Irina, sotia medicului... care la fel mai au ceva de retusat... pentru ca se pare ca nu erau la fel de lungi. Pe malul marii am fost si de data asta Lizzie mi-a tras clapa. Iesit la 11:10 întrat în casa 12:40... Chiul în toata regula si am si intrat în mare. Vorbit cu mama... aceleasi lucruri. Amenintat señor la mine ca : daca as fi eu cu 40 de ani mai tânar n-ai scapa. Raspuns eu: nici mata... dar atunci nici nu ai avea nevoie de mine ca sa-ti pun scutece. Dimineata... smecher... în timp ce se dezechilibra pe marginea patului (parkinsonul) s-a prins de pulpele mele râzând:
- Profita Tomas... zi Giulia!!!
Eu l-am pupat pe crestet si m-am gândit la faza de ieri.
- Profiti señor, ai dreptate da si eu cànd pot!

Deci... doamnele care au fost adineaori la proba... mi-au spus acelasi lucru.
- Acum trebuie sa-ti gasesti un logodnic, dar cum pisici daca tu esti aici tot timpul?

Deci grija aceasta trebuie data în seama celor care se mai misca în societate... pentru ca eu... cele câteva magazine si ambulatoriul... în rest... viteza si acasa. Seful nu s-a tinut de cuvânt... nu mi-a prezentat nici unul din prietenii de 40 ... ramasi singurei !!!
Deci... în felul asta eu ma trec cu timpul... am sa ajung BABA batrâna si ofilita... degeaba!
Si de ciuda am sa urc sa mai fac cele doua sute de abdominale cu care mi-am ramas datoare... 100 am facut pe terasa de sus, la trei amiaza, facând plaja. FII CUMINTE... si uita-te la ceva intelectual... poate se prinde ceva si de CAPUL tau... ar zice... partea cea serioasa din mine!
Dar ... începe fotbalul si trebuie sa vad cine câstiga la Copa del Rey.

2 comentarios:

  1. Noa serbus tu dragă.
    Da, nimic nu este imposibil. Nici măcar renunţatul la fumat. Dar poate nu merge un meci de fotbal fără o ţigară.

    ResponderEliminar
  2. @ Abbilbal - noa serbus dragule... AM SA MA LAS EU SI DE FUMAT!!! JUR... la 59 de kg... si sa nu cumva sa crezi ca trisez... Azi nu am mâncat NIMIC... numai cafelele!!! si am si facut o tura de jogging si acum 150 de abdominale!

    ResponderEliminar