jueves, 13 de mayo de 2010

NICU ALIFANTIS - Inscriptie pe un inel


Asculta mai multe audio Muzica

Poate nu m-a iubit ... dar i-am fost draga. Si-mi dadea aceste Cd-uri spunând doar atât . No. 8 , no 10, no...
Mi-au fost aruncate si rupte. Mi-am smuls amintirea lor din suflet... pâna când, ajunsa în Spania... am cerut sa-mi fie înregistrate din nou... pentru ca aveam dreptul sa visez... la cel pe care niciodata nu l-am mai cautat dupa ce am provocat accidentul acela de masina. Fericirea mi-a dat atunci aripi si aproape am omorât 4 persoane nevinovate. Si am considerat ca am pacatuit destul... si mi s-a mai dat o sansa... sa ma îndrept. Dar... am ramas cu visul. Asa e... nu m-a iubit! Dar mi-a daruit Cohen si Alifantis!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario