domingo, 23 de mayo de 2010

Prima baie în piscina noastra... anul acesta!!! 24 grade si un pic de vânt!

Mai am pielea ici pe colo ridata. Pe gât , din anumite pozitii se vad bine de tot riduri... dar sa nu uitam... abia cu 5 luni ìn urma aveam 35 kg... ìn plus. Si nu stiu cum... dar vesnic uit de creme. Nici azi la plaja nu mi-am pus... Poate am sa-mi aduc aminte în seara asta! DECI ... se poate slabi... trebuie de facut sport... chiar daca aceasta se traduce în munca fizica... urcat-coborat scarile, frecat dusumele... MISCARE multa. Daca am sa las tigarile am sa reusesc si sa fac jogging cum se cuvine. INIMA zice... ca este de acord... plamânii... au nevoie de un hornar... picioarele... de atleta. Povesteam ieri cu IRINA si MIRA... doua frumoase ucrainence de cca 37-38 de ani. Degeaba... carnea de EST ... este de EST!!! Si la ele niste brate puternice, corpuri frumoase... fara celulite. DESI dieta mediteraneana cu mult peste, cica e buna. Va spun eu... care am locuit si în Italia... si am vazut aceiasi carne moale la femei chiar foarte tinere, plina de celulita si pielea curgând pe picioare... NU SE COMPARA cu dieta noastra cu carne, cu brânza adevarata, cu lapte de vaca si cu smântâna.... iam, iam zice Giulia... cu burta goala.... (ieri am mâncat un kg de rosii) Sau o fi pentru ca la viata noastra noi am mai si muncit?



Si pentru ca mai am burta de dat jos... înotam... Marta ... deja înghetata, îmi face fotografii. Apa... hm... dezmortita... Dar daca pustii fac baie, Tia Pilar la cei 81 de ani înoata zilnic în mare, chiar si iarna... apoi nici eu nu ma las!
Pozele au iesit cum au iesit pentru ca lui Marta trebuie sa-i strigi de 100 de ori sa apese butonul. GATA, am terminat... zice de fiecare data. EU... ce poze faine i-am facut ei ... anul trecut. Deh... numai cât poate si ea saracuta cu mintiuca ei!
Nici acuma nu sunt slaba... As spune ca mai mult de dat jos. UNDE AM AVUT PUSE CELELATE 35 de kg.... PE ICI , PE COLO.... PESTE TOT!!!
Si acum la soare. Señor sforaie. L-am barbierit, am stat o ora chiar si în curte. Am sa gatesc dupa ora 14:30... deci SOARE, PLAJA... deocamdata , azi... NU MUNCESC... FAC GREVA...
Mai târziu... nu promit... dar poate am sa fac si curatenie... printre picaturi... când vor sta ei la masa...





0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario