jueves, 20 de mayo de 2010

Mi-e mai bine decât vecinului, deci trebuie ca sunt norocos

Mic dejun cu señor Tomas, care a fost un descurcaret toata viata.
- Lucrurile merg prost la voi în tara!
Daca nu as fi citit postarea de pe blogul lui Leo, nici nu as fi stiut de mitingul din capitala. Nu urmaresc stirile. Mi-a spus mama ca vor taia pensiile. Saraca, din cei 3 milioane... 15 % mai putin... Tata parca are 11 milioane. Deci vreo doua milioane la amândoi... Cam cât pensia lui mama. Saraca, si ieri... spunei lui señor ca ma rog pentru domnia sa... sa traiasca fericit ani multi de acum în colo... macar asa vei avea si tu de lucru. Fratele tau nu mai lucreaza, nu-l platea patronul... nu avea vânzari... asa ca nu mai au de unde sa-i taie 15 %.
Stiu... nici aici nu merg bine lucrurile. Îmi si dau uneori palme cànd ma lamentez! Foamea, disperarea de a nu ajunge la sfàrsitul lunii... alea sunt probleme... nu singuratatea mea. Dar uneori am nevoie sa fiu scuturata. Sa-mi aduc aminte de milioanele de persoane care nu au minimul necesar pentru subzistenta. Si eu... cica ma lamentez la caldurica acoperisului de deasupra capului meu. Si-mi aduc aminte ca cei care sunt prea ocupati sa-si càstige existenta nu au timp de probleme existentiale si de depresii.
Deci... hung up. Doi dumnezei printre dinti si la munca. Ca tie ti-e bine Giulia!!! Lamentarea românului... MI-e mai bine decât vecinului, deci trebuie ca sunt norocos!!!

Si pentru ca Giovanna m-a lovit sub centura de dimineata... mi-am pus adidasii, mi-am lasat ochelarii în casa si trebuie sa-mi iau cu mine aparatul de fotografiat... sa-i fac EI... o poza cu marea... pentru ca si ea mi-a facut cadou...întrebarile de mai jos si :
http://www.youtube.com/watch?v=2fHdsI7H8EE

si acest video:



Sa avem azi o zi de CAMPIOANE!!!
Giovannei...


Si din partea Giovannei...

6 comentarios:

  1. sarumana pentru poze, Giu, am dat mai departe albastrul ala si colegei mele de birou, asa ca avem o campioana in plus in club :-)
    in privinta listei celor doi colosi, cred ca ar fi utila o introspectie in cursul zilei de azi, si cu maximum de seriozitate si obiectivitatea pe care ne-o datoram noua insine, cu pixul pe hartie, sa notam DA-urile noastre pentru intrebarile alea.
    Da, pentru ca....
    si apoi, daca lista a doua nu ni se pare prea consistenta sa incepem, macar de azi, sa PAY IT FORWARD, in spiritul asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=CwHcS-XoYbc

    ResponderEliminar
  2. Da, oricand se poate mai rau... Nu e rau ca, din cand in cand, sa ne amintim ca nu o ducem prea rau si sa ne rugam s-o ducem macar asa si de acum incolo.
    Frumoasa tare piesa "Beautiful that way" !

    ResponderEliminar
  3. @ Giovanna - smile without a reason... Am sa caut linkul si am sa încerc sa raspund afirmativ la toate întrebarile...
    Pozele sunt nereusite... dar promit sa-ti trimit si un rasarit de soare... special penntru tine si colega ta.
    N-ai nevoie de multe în viata!

    ResponderEliminar
  4. @ Leo - îi datorez Giovannei ca-mi reîmprospateaza memoria... prafuita. Parca ati avea vârsta mea... si când colo , cu un pic de efort as fi putut fi mama voastra. Sau sunt eu prea tânara pentru anii mei... sau voi prea BATRÂNE pentru vârsta voastra. HOTARÂTI-VA!!!

    Asa nu se mai poate... voi... cu jucariile...eu cu nepoti...

    ResponderEliminar
  5. Pai, eu zic ca, de la o vreme, varsta nu mai e atat de importanta, nu mai conteaza atat de mult. Suntem oameni si-atat, nu varste.
    Vezi, daca n-ai facut un efort sa fii... mama noastra ? :))

    ResponderEliminar
  6. @ Leo - cumnata mea a nascut la 17 ani... deci sigur as fi putut fi mama voastra. Efortul nu-l faceam pe vremea aceea... DAR ma bucur ca va cunosc!!!

    ResponderEliminar