martes, 25 de mayo de 2010

Parca ai fi bunica... de slaba

Fiul meu a ajuns cu bine pe la 17:30. Mai repede decât ma asteptam. Dar are vâna în el copilul. Si apoi este autopista. Deci, în loc de mami... ce frumoasa esti:
- Parca ai fi bunica... de slaba, adica mama. Îmi placeai mai mult grasa!
- Apoi si mie mi-ar placea sa te vad cu 10 kg mai gras!
Imediat sefa... :
- Acum, daca ma uit mai bine semeni mult cu mama ta..
- Adica... par a 68 sau în sfârsit am ajuns frumoasa ca mama mea?
- Daca Adrian este aici joi... nu-i asa ca ma însotesti la Castellon?
- M-am si gândit sefa... Depinde daca va fi aici. Cred ca el ar prefera sa-l cheme si mâine la munca. Stii... orice zi... este un ban pierdut. Chiar daca ma are pe mine... el vrea sa se realizeze singur!
...
O poveste, o baie în piscina, ei, ... eu gimnastica cu sefa si sefu. Apoi señor la culcare fara cina, probabil nemultumit ca nu i-am dat destula atentie... dar binevenita culcarea la o ora mai devreme decàt obisnuieste, pentru ca Enma a vrut sa iesim mai repede la jogging.

Copiii ... un dus... si la plimbare pe malul marii, apoi... adica la ora asta, în vizita la Lizzie si Andres... cica sa se împace la o bere cu Andres... ca asa vine vorba pe la noi...
Eu... zi foarte încarcata... cumparaturi 2 ore... vreo 3 aprozare, Bon Area, carnuri, pantaloni de livrat, si dupa ce ca abia îmi împingeam carutul deja plin... am intrat si la Mercadona pentru ca sa mai fac înca pe atâtea. Nu ma interesa cum voi ajunge acasa.

Întâmplarea a facut sa fie acolo tocmai catalanul... fost EX... si fara jena i-am spus sa ma duca acasa. El, rusinat... si-a cerut mii de scuze si m-a luat tare pentru ca mie nu mi se poate spune NIMIC.
- Trebuia sa-mi spui în fata ca te-a deranjat cuvântul acela... nu sa-mi dai papucii a doau zi printr-un mesaj sec...
- Eu ... niciodata nu ma cert cu NIMENI pe moment. Las sa treaca o noapte sa rumeg o fraza. Si daca a doua zi tot nepotrivita îmi pare... reactionez. Deci... bun fost...cât fost!
- Dar pot sa trec macar sa beau o cafea cu tine?
- Si înainte puteai... dar nu ti-ai gasit timp. Când ai tu chef. Stii ca sunt aproape tot timpul în casa.
- Nu mai slabi... esti perfecta!
Eu stiu... mi-o spun zilnic destule persoane. Si daca nu mi-o spun cuvintele... o spun privirile.

O plasa imensa de portocale... împartite frateste cu Lizzie, care a urcat sa-si spele covorul. Al meu ... mâine... azi nu am mai avut spate. Chiar am luat un Ibuprofen.

Deci... gatit, eu nu mâncat, señor de giugiulitm spalat, cusut, curatenie, udat plantele care deja se lasa... asa ca va trebui sa le pun càt mai repede pari. .... si seara jogging cu Enma... care m-a tras în piept... mai lungind ruta. Asa ca am ajuns la 3.8 km... sa zicem pe jumatate alergati. Asta si pentru ca aveam prea mult de vorbit...
- Are fiul tau bani?
- Mai are 120. Am sa am nevoie.
- Am sa-i spun lui Juan sa-ti faca cecul pe vineri.
- Daca nu toti... macar o parte, cât sa-i dau lui Adrian, în caz ca-l cheama la lucru.

Sefa dus si ea mâncare acasa, fericita ca nu va trebui sa faca decât o felie de carne pentru seful... lânge celelalte.
- Giulia, eu nu stiu cum poti sa dai jos de pe o zi pe alta.
- Enma, eu NU MANÂNC. Azi... 6-7 capsunele... pe cànd le spalam si 4 cafele. Si de mâine sa-mi tragi o palma daca voi mai FUMA!!! De asta mi-am luat multe fructe!

Pentru mine nu a existat în viata acest nu se poate... decât ca nu am chef sau nu VREAU pur si simplu. ACUM vreau si mi-am spus ca se poate.
Medico m-a vizitat... am povestit ca a venit Adrian si imediat a vrut sa vina sa-l salute.
- Nu e în casa, dar... e posibil sa fie înca aici sâmbata pe când voi va mutati. 6 kg am sa mai dau jos!
El a lehamite...
- Nu poate omul sa-ti comande!

Deci... acum am sa fac un dus... si cum este mai comod, am sa dorm la mansarda... am sa-mi urc laptopul si poate... am sa ma uit la un film. Asta daca nu ma voi apuca sa fac abdominale. Ca as mai putea... zau asa! Copii... vor întàrzia mult si bine...
Si, poate, mai mult ca sigur, mâine vom face o plimbare la Peñiscola. Si vom face fotografii!

UPDATE: 8:34 Am febra musculara si la buci. Singura mea satisfactie... sefa are si ea. Dar nu ne lasam! Sau le am pentru ca am mai facut si aseara 150 de abdominale si altele...
Ieri... am probat rochita de blugi, scurta, a lui Lizzie. Am sa-mi cumpar si eu una.
Aseara fiul meu râdea fara sa se poata opri.
- Mami, ma uit la tine si nu esti tu. Ce-i cu tine în pijamaua asta a lui Cristina? Unde esti?Ca nu esti tu... Îngrasa-te la loc.
- O lae... bucalae. Mâine merg în pantaloni super scurti, la Peñiscola. Ca turistele.

1 comentario:

  1. Hihi, cica te placea mai mult grasa ! Ii trece lui... esti superba asa, asa sa ramai !
    Distractie placuta si... astept poze ! :P

    ResponderEliminar