lunes, 31 de mayo de 2010

Astazi, vânt, dar sunt deja 22 de grade la ora 8:35... deci tocmai bine de plaja si baie

Nu ma pot înca misca. Nu m-am trezit. Sunt la a doua cafea cu gheata. Va fi foarte cald astazi si mi-am propus sa ma prajesc la soare. Asta... când voi avea timp... Marta trebuie sa plece în câteva minute. Señor nu misca în front- Bine... asa am sa mai zabovesc un timp... cu muzicile mele. Copiii vor pleca astazi, pe la prânz. Eu am de facut si curatenie în casa sefei si aprovizionare.

Ieri... zi cu prietenii. Andres, Lizzie, Kinga , Dani+ kuki, cateaua, Cristi, Lucas, pustiul de 2 ani si Andreea, care i-a tuns pe Adrian si Cristina... De facut o fotografie Cristinei cu noul look. Mâncat afara, în curte. Baie în piscina, EI ,... eu la bucatarie sa-i rasfat si cu clatite subtiri, dintr-un kg de faina...

Seara si sefa,... gimnastica, facut toate abdominalele..., apoi medico... povesti si consultatii gratuite, bietul de el... abia astazi s-a mutat... Clatite si la ei. Ramas eu singura pe la orele 22:00. Jogging... prea târziu s-a culcat señor si la ora aceea nu mai ies eu singura. Eram si obosita. Bine ca macar am apucat sa fac 10 bazine, dimineata. Gatit mult. Iam, iam... sefa dus si ea... toata cina preparata... Multa carne, iepure în sos.... si friptura de cotlet de porc. Cred ca am gatit pentru o saptamâna... Astazi nu am sa ma cântaresc. DESI... eu am mâncat numai salata si fructe la prânz... dar seara nu am rezistat la sosul rece si super iam, iam... facute în oala de presiune si apoi date legumele cu blenderul. Un deliciu... am pus chiar si sos chinezesc la el... un gust ca si-au lins degetele prietenii mei. Nu mai vreau bucatarie... ca se duce pe apa sâmbetei toata cura mea de slabire.

LINISTE... cred ca m-am ramolit de tot. Apoi... doua povesti cu Ema, din State, în timp ce eu ma uitam a doua oara la Bucket List... nu l-am mai terminat de vizionat aseara... dar o voi face diseara, când îmi voi recupera culcusul. Merita de revazut.

De giugiulit Enma, pe care o încearca o depresie de câteva zile. Medicul meu preferat... consultat. Pálmi de dat la ea, ridicat moralul. Deci... ale mele depresii sunt... doar în capul meu prost. Eu chiar sunt fericita... pentru ca-mi gasesc mii de motive sa fiu. Singuratatea, de fapt este unul dintre motivele fericirii mele. Suna bizar... dar asa este!

NU mi-ar mai trebui o pereche... nici în ruptul capului. Sâcâieli, cicalituri, lipsa spatiului intim, dominare, intoleranta, autocompatimire. MI-E bine!!! Eu una, nu le mai vreau. Prefer sa nu am parte nici de minutele de placere daca trebuie platite cu acest pret. O spun cu un gust amar. Nu dat de cafea!

Poate sunt eu deja prea bàtrâna si nu mai am rabdare! Sau poate ca asteptarile mele sunt prea mari. Deci... am sa-mi reiau viata mea, cu castile pe urechi... cu señorul meu scump si drag, chiar daca ieri a trebuit sa-l spal de câcat pâna în brâu, ... care-si va depana în continuare amintirile si care va suporta cu stoicism rabufnirile mele si toate injuriile mele aduse sexului opus. Si voi apara în continuare... FEMEIA, aceasta gingasa creatura, pe care BARBATUL nu o merita. Daca ma gândesc bine, nici macar... puiul meu. Chiar daca este un pupacios... si eu mi-am primit ratia de 100 de pupaturi pe fata si pe gât!... Andres... zicea ca de la el a învatat... inclusiv sa-si ceara iertare.

4 comentarios:

  1. Nu am sustinut niciodata discriminarea sexuala, asa ca, azi te contrazic iar.:)
    Femeia asta, pe care tu o cataloghezi drept gingasa, Giu, e singura responabila pentru atitudinea barbatului de langa ea. La fel cum barbatul, e singurul responsabil pentru furiile si delicatetea femeii de langa el.
    Femeile si barbatii si unii si ceilalti sunt framantati din acelasi aluat. Nici unii nu sunt mai breji , ori mai cu mot decat ceilalti.
    Intr-o relatie, primim exact ceea ce acceptam sa primim.
    Din pacate, de prea multe ori si din varii motive, ne incapatanam sa ramanem intr-o legatura care nu ne mai satisface.
    Si cand o facem, in cele din urma, luam cu noi doar negrul.
    Ma incanta pana la extaziere tonusul tau si rozul pe care l-ai primit in viata ta.
    Se pare ca tot el te inspira si culinar. Mi-ai facut asa o pofta cu meniul de mai sus!!! Si pana la masa...e cale lunga :P

    P.S. nu ai nicaieri notate retelele astea, sa le forwardezi si spre Cisnadie?;)

    ResponderEliminar
  2. @ Gio- iar am sa te contrazic... din experienta. Femeia ramâne într-o relatie din mii de motive. Saracia, lipsa de pregatire profesionale, copiii, lipsa de curaj si de perspective.
    Astazi a fost omorâta o femeie. Una... din lunga lista a maltratatelor.
    Oare cum se spune în româneste?
    Deci... de la stresul psihic pâna la cel fizic, de la santaj emotional pâna la cel economic... toate duc la ... tacere, deprimare, acceptare... si abandon.
    Retete... pai eu nu am. Sunt o experta culinara... pentru ca sunt unguroaica, pentru ca am trait ìn Italia, pentru ca amestec gusturi si nu mi-e frica de nou. Si chiar daca fac cura de slabire... uneori zabovesc pe canalele culinare... ca sa salivez în voie. Doar nu crezi ca mi-a fost greu sa ajung la 98 de kg? As putea gati si mânca într-o veselie!

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar