domingo, 16 de mayo de 2010

Am mâncat prea mult si am remuscari... dar m-au obligat!!!

Nu am putut sa ne dezlipim de ecran. Barça sarbatoreste cu focuri de artificii, cu copiii jucatorilor pe teren, cu jocuri de lumini... azul-grana... emotii si comentariul lui Araceli... o profesionista în ale fotografiei... cu premii la activ.

Imediat dupa meci... Karina, fiica lui señor... Que se jodan los Madrilistas!
N-am spus-o eu... Noi, adica eu si señor, care zâmbea cu gura pâna la urechi... am aprobat doar spusele ei!!!

Deci... nu puteam fara sa scriu o palabrota. Ma simt usurata!!!

Sunt... Prânzul a fost un triumf, pentru mine în lupta mea cu kilogramele. Doamnele m-au felicitat sincer, domnii mi-au spus ca arat ca un fotomodel, Cristina mi-a spus ca nu ma recunoaste, seful... ca nu mi-am pus bine cintura, Enma ... ca se astepta sa-mi pun pantalonii albi: - Nu vreau sa fiu batatoare la ochi... sefa!

M-am simtit bine, am stat cumintica în banca mea (capul mesei) pentru ca sa fiu la dreapta lui señor. Fotografii am facut doar la sfârsit si nu mi-au iesit bine, pentru ca am folosit flash-ul. Sa vad daca-mi va trimite señor Alfredo prin e-mail. Foarte placuta surpriza facuta de fiul lui señor Tomas. Muzica... foarte ritmata... si dans. O familie foarte diferita... Enma, delicata, Karina... artista si posesoare de Harley Davidson, Alfredo ... sever, strict si totusi iubitor de atâtea culturi, care mai de care mai diferite si MARTA... fericita pentru ca avea pe ea tricoul cu paiete... împodobit de Giulia. Señor, emotionat de invitatia cu lacrimi în ochi a Enmei, tinut în secret si planificat de cel putin o luna... mi-a spus când îl pregateam:

- Sa nu spui ca ai fost degeaba la coafor si ca nu te scot la RESTAURANT.
- Bucuria familiei dumitale este cea care... conteaza.

Nu i-am mai spus ca EI, familia, se bucura de fiecare reuniune la care mai participi...SEÑOR! Dupa aceea le va ramâne numai amintirea TA. Si apoi cuvintele lui Alfredo, adresate tatalui sáu, m-au emotionat... si pe mine si pe señor!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario