lunes, 10 de mayo de 2010

River Dance


Dupa cazacioc, csardas, zorba, pasodoble, tango... i-am aratat lui señor... ca dansul, peste tot în lume exista si este expresia... bucuriei si a pasiunii. Cine nu stie dansa... nu stie nici altceva. I-am aratat si niste pasi în draci!!!

- De mine nu s-a plâns niciuna ...niciodata!
- O fi cum spui matale! Nici eu nu m-am plâns de vreunul, dar nu l-am mai vrut daca nu a fost cum ... trebuia sa fie. Si apoi matale nici dansa nu ai stiut. Acum te las sa visezi la tineretile matale. Asta este terapia mea pentru ca sa-ti iasa din cap... tristetile!

Acum... la munca...la frecat casa lui Enma, cu castile pe urechi... ca sa am draci în mine... si mai mult spor! Mai am 10 minute pâna se termina masina mea de spalat. întindem rufele si apoi...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario