miércoles, 19 de mayo de 2010

Gàndurile mele se pierd în neant...

Daca saptamâna trecuta simteam o întindere musculara în muschiul de la piciorul stâng... astazi simt în dreptul. Chestia este ca eu nu fac asa de multe minute ca si Enma... dar intense. Sunt mult mai elastica si le fac cu muschii întinsi la maxim.
Saraca... o fortez. Desfa picioarele, fa fandarea cum trebuie, întinde muschiul, genunchiul drept... Atinge podeaua cu picioarele întinse peste cap... O RUP!!! Cu satisfactie... pentru ca la 98 de kg, cu burta pe care o aveam... va asigur ca nu puteam sa ating cu vârfurile podeaua peste cap. Si m-am hazardat, sa tot fortez ¨sfoara¨... Mama , mama... sunt batràna. Dar nu mai am mai mult de 15 cm.
- Sefa, spune-i lui Cristina, din partea mea si a 4 medici... ca: dieta mea saraca în tot ce vrei este perfecta... si ca , doctorita lui señor... mi-a repetat si întarit: de foame nu se moare!!!
Si ca ... ar trebui sa afiseze postere mari cu mine la ambulatoriu, cu dieta... pentru ca se poate!!! Asta îi explica si tânarului medic stagiar care-mi facea retetele, care este un grasut...
- Giulia, acum trebuie sa-ti gasim un logodnic... ai întinerit 10 ani!!!
- Ma ocup de asta.. dar cei care au 50... nu mai au cele necesare, ceilalti cauta copile. Dar am unul ... pe lista de prezentari. 37. Vom vedea... Am sa intru acum la vecinul (care avea usa întredeschisa) ... stii e medicul meu preferat... (asa spune sotia lui). Doctorita, râzând îi explica medicului tânar... de ce este medico... preferatul meu. Între timp mi-au facut ei si reteta pentru anticonceptionale... pentru ca trebuia sa-i duc si lui Lizzie...
-Pe 3 luni sa mi-o faceti...
-Astept sa aplici reteta si pe Marta... trebuie sa piarda kg...pentru ca va avea mari probleme.
-Deja are... indigestii, vome, diaree, incontinenta urinara... am nevoie de toate tipurile de scutece... la amândoi, si de zi si de noapte.
- Pe Marta au chemat-o pentru strabism?
- Pe 27, la Spitalul Provincial din Castellon... sa vedem... asta dupa un an si 2 luni...

Nu am apucat sa cer tot ce aveam pe lista... am povestit prea mult... bârfe, pentru ca nu ne-am vazut de cel putin 2 luni... Îsi luase si ea concediu pentru pregatirea examenului de titularizare. Asa ca pentru Enma mi-a dat unul din medicamentele cerute... celalalt a spus ca ... numai daca este foarte necesar... Este scump...6 tablete 44 euro. Si cum eu nu am putut sa mint când m-a întrebat pentru cine este... am recunoscut... ca este pentru Enma. Deci... la o vizita normala... vorbim de toti pacientii mei... asa nu ajungem niciodata sa ... terminam în 10 minute!
... M-am mirat eu ca medico... imediat ce m-a vazut... a spus sa intru.
- Medico, nu am ora la tine. Numai pe 21.
Gestul lui cu bratul ridicat si taiat de celalalt... arata cam asa: îmi bag piciorul... sa astepte!
Ai aici rezultatele de la analiza de SIDa, hepatite B si C... N-ai nimic!
- Aratai si la boul acela... pentru ca tot timpul era speriat ca daca sunt din Est ... sigur trebuie sa am niscaiva boli.
- Ne vedem peste câteva zile.
... Apoi, am stat cu Lizzie si cu o prietena la o poveste... si m-a sunat dusmanul...
- Te las Lizzie. Merg sa vad ce negociez.
... Negocierea s-a transformat... într-o lupta, o cearta... si apoi... o dulce cedare. Am plutit...
Daca se va repeta? ... Greu de spus... Am spus... fara obligatii, deci eu nu sun, nu caut, nu vin.
- Nebuno.
- Nebunule, ai masina, ai casa... doar stii unde stau,esti fara obligatii, stii ca poti sa ma iei când doresti... dar vreau AMOR si nu sex. Când ai sa-mi dai... vei avea si tu... ce doresti!
...
Ma gândeam. Aproape a calcat o babuta în parcarea din fata barului de la noi. Certându-ne... Dar ce bine ca nu s-a lasat pagubas la Nu-urile mele. Nu ca ar fi fost prima data. Tocmai pentru ca nu era. Mi-era frica de el. Bogatanii sunt... pretentiosi si egoisti! Posesivi. Dar ieri... a fost altceva!
Si apoi unde iesi... si unde ajungi! Doar trebuia sa fie o zi ... NORMALA... ca toate din ultimele saptamâni... NO EVENT!

La vreo o ora dupa ce am intrat în casa... Lizzie...
-M-ai lasat cu ochii în soare. Macar a meritat?
- Si înca cum...

... I-am facut lui señor o demonstratie de gratiozitate de pasi de balerina:
- Uite señor, sunt lebada din El Lago de los Cisnes. O pirueta, o cumpana, o plecaciune.
Ma priveste cu încântare... I am what I am.
Ieri, la un documentar despre viata în strada... hoatele de buzunar... erau toate românce. Apoi... în Sevilla... gorilas , vânzatoarele de rozmarin, busuioc... cu ghicitul. Señor:
- Mala gente. Los andaluces.
- Señor... da românii? Ca doar acum ai vazut ca toate hoatele sunt da pa la noi...
- Malos... râzând!!!
- Adica... rai...ai mei!
Si l-am pupat pe crestetul capului.
Ar mai fi trebuit sa cos, seara când l-am culcat pe señor... dar m-am pierdut în muzica, mesaje de citit si vizionat si raspuns. SUNT OCUPATA...
M-a întrebat azi dusmanul pe messenger... mai dupa masa...
- Câte limbi cunosti?
- Destule ca sa înteleg textele bine... în franceza, italiana, spaniola, engleza... si apoi cele ale mele... si ale voastre... ca nici în valenciana si catalana nu ma vindeti. Si ceva ... putintel din germana. Cuvinte. Rusa ... am uitat-o. Portugheza... pot citi si întrezeresc ìntelesul. Seamana cu toate astea. Un cuvânt de aici... altul de acolo.

Deci... am facut de toate si a mai trecut o zi! Zilele trecute, pe malul marii... turuiam frazele cele mai frumoase. Cursive, profunde... Si ma întrebam:
- De ce nu am un cip în creier care sa-mi înregistreze aceste gânduri? Pe cànd ajung acasa... NEMA... se pierd în cotidian...
Este deja ora 8: 00 . Imediat Marta de pregatit, señor... daca se va trezi... si eu, care mi-am promis o ora de plaja în compania lui Lizzie... pe malul márii, între doua plase de cumparaturi... doar ieri... am ajuns mai repede în casa decât am prevazut si fara sa fi trecut pe la supermaket!
I am BAD... but I am what I am!!! M-am dilit!

Ieri i-am pus lui seful o porecla. Almirante.... i-am zis lui Enma ---
- Ar merge coronel... dar în engleza coroner este ... medicul legist... si apoi mi-a da în cap!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario