domingo, 9 de mayo de 2010

Percepeam viata cu aceiasi intensitate si la 98 de kg ca si astazi la 65

Deci, acum ca m-am relaxat... pot sa visez. Ar trebui sa caut si în alte limbi anticoagulante. Dar nu sunt pregatita - psihic. Pe señor l-am culcat la cerere... Am oprit televizorul... Marta asteapta sa o prinda somnul.
Am stat doua ore cu Lizzie în povesti. Si am ascultat muzica.... multa muzica. Una din casti în urechea ei, cealalta în urechea mea. Si ne-am uitat la barbati cu ... cojones. Antonio Banderas, Anthony Quinn... dansând... Îi aratam lui Lizzie privirea lui Banderas... în nenumarate clipuri.



- Vezi intensitatea privirii lui? Am fost privita asa la viata mea! Nu e nevoie de cuvinte. Doar de priviri ... ca sa stii ca esti iubita si dorita. Deja nu mai eram o copilita... naiva. Eram FEMEIE si simteam ca ma arde privirea aceea... Cuvinte... nu au existat!



- Unul ca asta... nu mi-ar strica la frumusete, zic eu. Ieri stateam tolanita pe tombona, de la 5 la 7 seara. Laptopul afara, pe masa, dat la maximum. Soarele ma molesea. M-am abandonat îmbratisarii razelor târzii. La Bolero simteam... ca-mi urca sângele în cap! Mi-ar fi placut sa dansez, ca o balerina. Corpul meu sa se contopeasca cu muzica unui alt corp. Fara prezent, trecut si viitor. O zbatere între viata si moarte. Cred ca sunt dusa cu pluta. De asta iau somnifere. Sa nu am vise.

...
Lizzie... nu e ca mine. Ea, este cumintica. Roseste la orice cuvânt deocheat. Îmi da dreptate, dar nu ar spune vreodata o palabrota. Cred ca sunt un exemplu rau, pentru femeile cuminti din jurul meu. Dar eu niciodata nu am fost ... normala. Chiar si cu 98 de kg... femeia din mine ... visa! Nu m-am schimbat acum. Eu ... EXISTAM, SIMTEAM la fel !!! Doar ca taceam...

Îmi propusesem sa recitesc astazi Arta Conversatiei, sa înteleg de ce o femeie cuminte ca si Sânziana Hangan a iubit în acelasi timp atâtia barbati, cu o intensitate extraordinara. Nu a fost însa momentul potrivit. Dar cartea sta pe masuta de lânga patul meu. Stiu ca ma asteapta sa ma regasesc în ea. Si nu conteaza de câte ori voi citi fragmente din ea... de fiecare data mi se va parea...ca o citesc pentru prima data...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario