sábado, 1 de mayo de 2010

Denzel Washington- Ethan Hawke - Training Day


Update: 2 mai...10:30.. Ieri a plouat la noi. Asa ca de gradinarit numai curtea lui Enma a avut parte. Eu, 3 masini de spalat, curatenie... si mai apoi filme...Am ales acest film...pentru ca citisem pe un blog despre el.Bineînteles ca am putut urmari numai primele 72 de minute... asa ca partea ramasa am vizionat-o astazi dimineata ...la 7..... Nici la discoteca nu am ajuns... Am avut o zi proasta ieri... am mâncat ca proasta... Nici nu am sa ma urc pe cântar astazi... Mi-am pus fimul acesta ca sa ma autosugestionez... sa ma conving ca VIATA MEA e super COOL! Facând comparatie cu lumea violentei... PAI CHIAR ESTE!




Astazi am vrut sa fac portretul lui... Denzel Washington.... Mi-am coborât destul de multe fotografii cu el... dar nici una nu era ACEEA... care sa ma faca sa simt... personajul. Asa ca m-am uitat la unul din filmele ... de referinta din cariera acestui extraordinar actor...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario