viernes, 7 de mayo de 2010

O femeie poate fi frumoasa la orice vârsta

Tata, eu... foarte grasa si mama... tânara si frumoasa... Burta si suncile, aproape ca mi-au disparut. Matele ... îmi chioraie... dar... MA SIMT USOARA!!! Sa manânci ca o sparta... e foarte usor... dar si sa-ti fâtâi suncile în niste blugi marimea 42... e SUPER!!! Deci... fetelor, mâncati... bine si veti ajunge ca MINE!!! Grase si frumoase!
Astazi am... 65,3 kg... URA... mai am de dat jos... 6 kg... ca sa fiu sub 60... Si am sa ajung si acolo!!! Greu a fost sa ajung aici de la 98,1 kg ... în patru luni. Gimnastica mea... în forta!!! înca nu am ajuns sa fac sfoara... dar podul... de JOS îl fac, si sunt în stare sa-l fac si coborând mâinile sprijinite de pereti. Sa nu uitam... ca am oasele BATRÂNE!!!La 21 de ani... Deci LEO, nu ti se pare ca sunt mai frumoasa acum ? Sper ca ma vad bine si nu ma amagesc! Te pup draga mea!

La vreo 30-32 de ani... grasa si frumoasa. Cea frumoasa... este cumnatica mea, Mitzi, blondutul este Rolland, fiul ei, si satenul... fiul meu, Adrian... care de aseara nu mi-a trimis nici un mesaj de pe drum. Si mie îmi joaca stomacul de nervi de câte ori face cei 2500 de km.

7 comentarios:

  1. Să-ţi ajute Dumnezeu să te menţii cât mai mult timp frumoasă şi fizic, nu doar spiritual.

    ResponderEliminar
  2. @ Abbilbal - pe mine nu ma sperie ridurile! Spiritual, hm, ar mai încapea!!! Fizic... am sa încep sa fac jogging... într-o buna zi! Poate daca m-ar trage cineva de mâneca ...afara pe poarta... Altfel, mi-e tare greu sa ma urnesc!

    ResponderEliminar
  3. Extraordinar ! Cate transformari !
    BA DA ! ACUM ESTI MAI FRUMOASA !
    Dar erai frumoasa si atunci, o copilita destul de matura, si cam trista, daca vad eu bine. Te-ai maturizat repede.
    TRaieste in prezent, ca n-ai nimic de pierdut !
    In seara asta o sa mananc doar o zeama si o sa ma gandesc la povestea ta !
    Multumesc ! :)

    ResponderEliminar
  4. A, inca ceva : fii pe pace, fiul tau e OK. In general, copiii nu inteleg ce inseamna cand un parinte sta cu stomacul strans. Dar o sa dea un semn curand.

    ResponderEliminar
  5. @ Leo - nu-mi pare rau de nimic din viata mea. Toate au trebuit sa se întâmple... pentru ca acum, în acest moment al vietii mele sa ma gasesc pe malul márii si sa pot visa. Nu am fost o copilita trista, poate doar satula de vesnicele scandaluri din casa si de bolile psihice ale lui mama, pe care nu am putut-o întelege... atunci. Mama a fost o frumusete iesita din comun... si asta i-a adus numai dezavantaje... într-o lume a barbatilor, ea saraca care avea 5 clase. Pe mine nu m-a lasat sa muncesc nimic în casa... mi-a cerut doar sa învat, sa-mi traiesc viata...
    SI MUNCESC DE-MI SAR CAPACELE... chiar daca am învatat si am fost si premianta, când si când!
    Dar toate se întâmpla cu un scop, zic eu. Destinul meu era sa ajung în casa lui señor si sa ma îmbogatesc sufleteste în acesti ani. Nici pe voi nu v-as fi cunoscut daca nu mi s-ar fi întâmplat câte cele multe în viata!

    ResponderEliminar
  6. @ Leo... sâmbata seara... tu la calculator?
    Eu... ascult fotbal la radio. Deocamdata Barça câstiga cu 2-0 acasa la Sevilla, în timp ce Real Madrid--- egal--- acasa. Dar este doar sfârsitul primei reprize. FOTBAL îmi trebuie mie? Am un nod în stomac. Sa ai un sfârsit de saptamâna extraordinar!

    ResponderEliminar