jueves, 27 de mayo de 2010

La multi ani, Giovanna....

LA MULTI ANI!... Giovanna

4 comentarios:

  1. Azi e ziua Giovannei? De unde stii? Eu ar fi trebuit sa stiu, dar uituc cum sunt ...

    ResponderEliminar
  2. @ Geocer- pe când mi-am adus aminte ... si-a închis Yahoo... asa ca sper ca va vedea totusi astazi opera mea, facuta de pripa... pentru ca am timpul dramuit, ca de obicei. Mi-ar fi placut sa o fac mai reala... dar nici cum nu mi se coordinau mâinile cu ochii.
    Si stiu... pentru ca am întrebat-o... acum o saptamâna!

    ResponderEliminar
  3. Giuuuuuuuuuuuuuuuuu!
    Multumesc MULT MULT MULT!
    e O SURPRIZA pe cat de neasteptata, pe atat de placuta!

    te pup!
    @ George: multumesc pentru ragazul de o zi pe care il acorzi pentru rezolvarea problemelor de ieri :-) chiar nu am avut vreme, iar azi, data fiind specialitatea ei, are alte prioritati.

    ResponderEliminar
  4. @ Gio... cu drag... am sa fac unul mai reusit, dupa ce-mi pleaca copii! Te pup si vreau sa vad melodii vesele afisate...

    ResponderEliminar