domingo, 23 de mayo de 2010

Lo que sucede es la única cosa que podía haber sucedido

Stateam la plaja în curtea ei... întinse pe tumbonas... Seful plecase... deci eu m-am putut dezbraca în costum de baie.

- Sefa, eu vin în pantaloni la tine desi la medic merg în tricoul acesta lung si despicat. Asta ca sa nu crezi ca vreau sa fiu exhibitionista la tine în curte. Dar noi... ceilaltii nu avem aceste complexe. Irina îi spune lui medico:

- Cariño, da-ti jos pantalonii sa-ti faca Giulia o proba... si el ramâne în chiloti în fata mea...

... Deci... stateam la plaja si ma rodea... Sa-i spun sau sa nu-i spun?
Pai am sa-i spun... pentru ca nu ma simt în largul meu.
Si pentru ca sentimentul de vina este prea puternic la mine... m-am destainuit lui Enma.

- Am un secret fata de tine care ma apasa si chiar daca am promis ca nu-ti voi spune... nu pot sa nu-ti spun ...

- Stiu ca tu esti si de fapt nu esti prietena cu X-uleasca. Eu ... nu sunt... chiar daca îi mai cos din când în când. O fac pentru tine... si nu pentru ca as avea ceva cu ea. Stii tot ce mi-ai povestit în lunile de când s-au despartit... si stii ca parerea ta este ca a stat cu el numai pentru bani. Pai... EL... atunci si atunci când ti-am spus ca am fost la el... m-a întrebat daca vrea sa fiu amanta lui... fara obligatii, si EU... am acceptat, pentru ca mi-a placut de la începutul începutului de EL. Pentru ca este destept, frumos , simpatic si al naibii de patimas. Pai Eu sunt cea cu care fusese El... în perioada asta. Ma rog... în ultimele saptamâni... dupa ce i-am dat papucii catalanului. Mi-a cerut sa nu-ti spun... pentru ca seful sa nu se supere ca má duce la el , foarte rar, ce-i drept, pentru o ora-doua...

Si asa am ajuns sa-i povestesc în detaliu... totul! Daca tot am început... apoi sa nu ramâna nimic nespus.

Am întrerupt discutia pentru ca eu m-am întors acasa la señor. Dar am continuat-o sus, la mansarda facând gimnastica.

- Daca consideri ca atitudinea mea este promiscua... sa-mi spui. Recunosc , mi-am facut de cap anul acesta . O data cu KJ, de câteva ori bune cu catalanul si de 3 ori cu EL, cu care m-am certat destul... dar am si râs ca nebunii. Dar... pentru ca si lui i-am spus TOT... si pentru ca de la începutul începutului lucrurile au fost clare... si El mi-a spus ca doreste una foarte tânara care sa-l giugiuleasca în speranta revigorarii ... eu nu astept NIMIC din partea lui. Si cum eu... nu intru în aceasta categorie... a tinerelor ... deci... Nu-i voi spune NU daca ma va cauta ... dar am sa-mi vad de ale mele.

- Giulia, Tu ai dreptul la viata ta. TU, daca pleci pentru câteva minute din casa... o faci atunci când stii ca poti sa o faci. La masa de duminica trecuta tu nu ai bagat de seama, dar toti verisorii vorbeau despre tine. De cât de atenta esti cu tata si cu Marta. De cât de fericit este tata. Cât despre EL... i-as dori sa locuiasca cu o femeie ca tine, pentru ca te cunosc. Si pentru ca EL merita una buna... dar eu nu as vrea sa se întâmple asta decât dupa ce moare tata. Daca tu ai pleca de lânga tata, acesta ar muri. Si eu nu vreau asta.

- Sefa, nu as pleca de lânga señor pentru nimic în lume. Uneori am senzatia ca-l iubesc mai mult decât pe tata. De fapt traim împreuna ca un cuplu, ma rog nu în acel sens al cuvântului... dar ne spunem totul. Eu vorbesc cu el mai mult si mai deschis decât vorbesc cu ai mei. Si apoi nu as accepta sa fiu întretinuta nimanui. ÎN VECII VECILOR... asa ca ... nu te teme.

Atât de tare m-au emotionat cuvintele lui Enma... ca-mi venea sa o iau în brate.

La putin timp a plecat. I-am dat tocanita de legume sa aiba pentru bacalao si i-am spus lui señor cele spuse de Enma... Señor... m-a emotionat si el:

- Stii Giulia, uneori îmi spun: - Doamne câta rabdare are femeia asta sa ma suporte!

- Rabdare? Radbare are mama mea. Eu sunt doar o nebunatica care va iubeste pe toti. Si apoi señor ... pe mine ma iubeste toata lumea... poate pentru firea mea spontana.

L-am acoperit de pupaturi pe obraji si pe crestet. Marta... topaia de bucurie ca este fericita. Dar ea este tot timpul fericita... deci nici nu întelegea despre ce era vorba. Dar s-a lipit de mine si ma strângea în brate.

... Deci... dupa ce am clarificat si ultimele amanunte ale ¨destrabalarii¨ mele... sefa mi-a spus sa-mi traiesc viata asa cum consider eu de cuviinta.

- Sefa, daca ceva din atitudinea mea te deranjeaza... tu spune-mi! Eu îmi reprim toate dorintele si nu voi mai cunoaste pe nimeni... nici macar pe asta de 37 de ani... pe care urmeaza sa mi-l prezinte ... duminica.

- Ti-am zis sa-ti vezi de viata. Cum ti-a scris astazi Juan? ... Hoy es el primer dia del resto de tu vida. Empieza a vivir ... volar. Acest motto este scris deasupra intrarii în biserica de la Santa Magdalena...


0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario