domingo, 9 de mayo de 2010

Fotografii facute de Juan , la linia de Finish... acum zece zile

Deci.... Enma si Benilde... au trecut linia de sosire înaintea mea.

Uite la Enma... cum minte! Zice ca nu poate alerga. Dovada... incontestabila!

Superbe fotografii... luate pe nepregatite!

EU, cum îl observasem pe Juan, normal ca eram toata un zâmbet ( soferul de pe ambulanta care ma dusese de trei ori pe saptamâna la spital, împreuna cu señora Cinta... si care m-a recomandat sefului sau, fiul lui señor Tomas) ... nu m-am pus sa alerg pe ultima suta de metri!
Gracias JUAN, stii ca tie îti datorez norocul meu! Pentru ca TU, ai avut încredere în mine...



Am primit acum pozele de la Juan... Enma nici nu a avut timp sa le vada!

4 comentarios:

  1. Astazi am alergat si noi...doar 3 km. :)

    ResponderEliminar
  2. @ Carmen - eu nici de atunci nu m-am convins! SEfa e de vina. Dar îmi tot promit!!!
    Felicitari!

    ResponderEliminar
  3. Sunteţi de invidiat. Aveţi condiţie fizică nu glumă. Să alergi 3 km nu este tocmai o bagatelă. Eu am şi uitat când am alergat ultima dată. Dar de mers merg numai pe jos şi nu mă interesează câţi km fac zilnic. Uneori poate 100 m şi în rest la calculator. =))

    ResponderEliminar
  4. @ Abbilbal - a fost singura data când am alergat. Fumez mai mult de când slabesc. Asa ca nu am plamâni. Dar stiu ca este doar chestie de vointa. AM PROMIS SA MA LAS DE FUMAT.... când ajung la 60 kg.
    JUR!!!

    ResponderEliminar