miércoles, 26 de mayo de 2010

O zi minunata ... Peñiscola

Lizzie 59 kg, . Giulia 62,6 kg si Cristina 61,8 kg... cam aceiasi vârsta... 24 de ani!
UPDATE; 22:11
La suncile pe care înca le am... fiul meu spune ca sunt slabanoaga, Irina, sotia medicului... ca sunt anorexica, sefa... ca sunt foarte slaba. De ciuda... am sa ajung sub 55, ca sa le arat... ca nici nu vor observa diferenta. Am chiulit numai 2 ore si jumatate... cu drum cu tot. Apoi... lucru si seara la 20:15 jogging cu sefa... azi 4, 110... jumatate plimbati... deh... ca de obicei... nu m-am tinut de promisiune si am fumat. Copii deja la orele 15:15 erau pe plaja cu prietenii si bineînteles cu Lizzie... care e nelipsita vara de acolo. EU... señor, spalat celalalt covor, gradina, cusut aproape un tiv cu mâna... ca deh, e tergal si asa mi-au cerut, alte comenzi de preluat, stat cu Andres pâna mi-a reglat instalatia distrusa, señor si Marta de giugiulit, si acum... 100 de abdominale. Poate am sa mai fac ceva... pe terasa...pentru ca e tare placut afara. As fi putut sa înot macar în piscina... dar nu mi-a ajuns timpul. Astazi am mâncat o salata tipica... o farfuriuta si cafele. Si seara o rosiuta. Copiilor le-am facut pe seara vinete cu maioneza... un deliciu vara cu rosii. EU... bomboane mentolate. Bineînteles ca Adrian iar a început:
- Asa de mult mi-ar placea sa locuiesc aici, la mare.
- Si mie mi-ar placea sa locuiesti aici, în casa cu mine!
Nora mea, Cristina... foarte harnica si frumoasa. S-a pus pe munca, desi era obosita de la baia si statul pe plaja. Sa aiba noroc unul la altul.
Update: 22:50... si am mai facut 200 de abdominale si alte exercitii de întindere a muschilor de la picioare. Ca nu ma las...
Familionul... Cristina, Adrian si maman, adica Giulia- nebunatica

























































12 comentarios:

  1. Giulia, daca n-as fi stiut ca e fiul tau, as fi zis ca e noul tau prieten :)

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - este frumos puiul meu, împlineste 25 de ani... si la ce fund sexi are... eu zic ca ar fi putut fi fotomodel. Dar eu sunt... doar o mama mândra de ce a zamislit. Acum... trebuie sa recunosc ca seamana leit cu tatal sau... deci de la mine a luat numai bunatatea si darnicia. Pentru ca este foarte bun baiat. Si nu o spun numai eu... ci si Lizzie, cu fiul careia a crescut. Sa aiba parte de noroc cu noua prietena si sa fie fericiti si întelegatori unul cu altul.

    ResponderEliminar
  3. Iarasi nu te dai pe-un jeb de cuie!Cine v-a vazut....a zis ca sunteti frati!
    Sa-ti traiasca...sa te faca bunica tanara!!

    ResponderEliminar
  4. @ Emahategan- iara e decis sa ma faca bunica la anul. Apoi... sa ma faca ... dar sa fie FETITA!!! Sa o pot alinta. Nu stie ca i-am pus pozele pe blog... ca m-ar spânzura.

    ResponderEliminar
  5. Ce gagici ! :P
    Iar pantalonasii tai... u-huuu ! N-ai glumit cand ai spus ca sunt scuuurti ! :P

    ResponderEliminar
  6. @ Leo- draga mea draaga... m-am ales cu pantalonasii de la o clienta care dorea sa scot un petec ...potrivit la culoare pentru un alt pantalon. Asa ca mie mi-au ramas pantalonii decupati... pâna tare sus. Si apoi sa nu crezi ca nu mi-as fi pus rochita scurta... dar nu am deocamdata. Si am sa-mi pun si tocuri... când voi avea bani. Deocamdata... debarasez dulapul de haine... la nora mea. Eu am sa-mi cumpar altele... pentru ca mai am de gând sa slabesc... facând mai mult sport. SI NU AM ÎNOTAT DEOCAMDATA! Dar pe zi ce trece ma fac... mai sexi si mi se întinde pielea.
    FRUMOS fecior am, nu-i asa?

    ResponderEliminar
  7. Hehe, sunteti frumosi cu totii, mai ales in lumina aia aurie a soarelui. Pe la mine nu prea bate soarele, e innourat 80 % din an.
    Sa-ti traiasca si fiul, si nora, si noua silueta ! Ti-am mai spus si iti repet : esti un exemplu foarte motivant.

    ResponderEliminar
  8. @ Leo- previziunile pe azi-mâine sunt de ploicica. Azi... ca as putea sta un pic la soare... ia-l de unde nu-i!
    Deci... vreau nu vreau, la cusut.
    SOARE... SOARE... vreau. Si apa calda... în piscina si în mare! Dar daca nu se poate... ma multumesc si cu pescarusii si cu marea! Silueta mea... hm... ma încânta pe zi ce trece mai mult. E motivanta revenirea si pentru mine!

    ResponderEliminar
  9. Esti o nebunatica! îti sta foarte bine cu pantalonii scurti si cu rooooooz! te pup

    ResponderEliminar
  10. @ Carmen- numai la plaja si în excursie merg în pantaloni scuuuurti. În rest... ma îmbrac mai decent. Dar tot îmi voi cumpara rochite scurte. De ciuda! Multumesc... au fost niste ore placute în compania celor dragi!

    ResponderEliminar
  11. Bietul de el!
    (nu este vorba de milă, ci, de invidie!)

    ResponderEliminar
  12. @ Zamfir- nu ai somn asa de dimineata? ... sau deja te pregatesti de plimbare cu Ulise?

    ResponderEliminar