sábado, 22 de mayo de 2010

Ce-i fair play îi fair... si ce nu-i,... NU-I !!!


Vezi mai multe video din Muzica De la mine... unde este ritm...

În timp ce moi... spala, hraneste familia de doua ori... deci si gateste între timp... giugiuleste bazinul de pesti... ca sa zburde ei în pace, apropo...i-am gasit pe toti... Erau ascunsi în mâlul de 10 cm... PUTE ca mama dracului pentru ca i s-a desfacut furtunul de la pompa de scoatere a mâlului, are frumosul par blond... lipicios si încleiat de alge.... si costumul alb... vopsit în verde...
si mai are destul de lucru... asta numai pentru ca nu-si cauta mai mult... din cauza unei puternice dureri de spate.... (ma rog am sa întind si rufele din a doua masina de spalat ,din cealalta deja am si pus rufele în dulap, schimbat si culcat señor... voi termina perdelele Irinei... pentru ca sunt aici la piscina , tâca Andreu deja face baie...) DECI... în timp ce EU mai am de spalat geamurile din spate + alte cele....


tânara SUPERBA din imagine, a carei maman puteam sa fiu daca eram un pic mai harnica... nenoroceste la CERERE tineri...
Numele nu am sa-l dau... pentru ca ea le spune ca totul va fi OK si nu vreau sa ma ia si pe mine de martor.... Nu am timp sa caut o statistica. Sa-mi spui ce le-ai putut spune astazi încât te-au crezut? Acum ... probabil sarbatoresti cu ei.... o sampanie... un dans. De ciuda.... am sa fac PLAJA!!!

ATENTIE!!! Nu am pus cea mai sexi POZA cu ea!!!



Eu asta le-as fi pus!!!

I think love can be bold, love can be bear
Love can make you happy and love can make you sad
Love can break your heart and love can hear your soul

Love can die and... love can roll

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario