lunes, 17 de mayo de 2010

Billie Myers - Kiss The Rain

DINA!!! Du-ma la tine si pune-ma la munca grea!
DINA, draga mea prietena... care în COMPETITIA cu mine... ma calca pe urme... AZi, 80... 14 kg mai putin. Mult sport este reteta ei si alimentatie... ca la carte... Blugi... hm, marimea 40. Sprijinul si admiratia barbatilor din casa... Salutare Radu si Vlad! Vom fi niste tipe SEXI...
DINA!!! mi-a fost frica sa ma cântaresc... dupa abuzurile de saptamâna trecuta... 64, 3 kg!!! COOL... sa vezi cum am sa fac gimnastica-curatenie la sefa. Deocamdata señor doarme ca un copilas. Ca sa fac ceva ... am sa spal geamurile uriase de la usile terasei. Si ... trebuie sa ajung cât mai repede sub 60... unde am promis ca ma voi lasa de FUMAT... ceea ce va însemna o economie cosiderabila în bugetul meu... asaltat acum de reînoirea garderobei. PUPICI la voi....

FETELOR... voi ma ambitionati. Si , ca sa le aratam ca atunci când o femeie îsi pune în cap ceva... nu-i cine sa o opreasca... astept si fotografiile voastre....


Sunt mahmura. Mi-a amortit umarul drept... probabil am dormit nemiscata! Si azi noapte... am baut doua pahare de Martini... Sunt pe calea cea buna.

Aseara am citit si ascultat atâtea poezii ... în franceza, si n-am stiut la cine sa ma opresc... Verlaine, Apollinaire, Baudelaire, Hugo, Rimbaud, Prevèrt? Era prea târziu... si aburii sau gheata din Martinii... nu ma ajutau sa ma decid. Vreun sfat prietenesc?!

... M-AM HOTARÂT ... am sa ma ÎNDRAGOSTESC... de toti barbatii frumosi, inteligenti, talentati, darnici, pasionali... ÎN ACELASI TIMP... Deci, azi îl iubesc mai mult decât pe oricine... pe GAROU si pe alti câtiva... care au o voce minunata ca a lui... Nu-l tradez pe Banderas... nici pe Denzel, nici pe Morgan Freeman, nici pe vai ... aveti timp si rabdare sa-i însir pe TOTI?!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario