domingo, 23 de mayo de 2010

O mama tànara la bratul celui mai frumos FIU

De la Juan...

Tú eres una gran persona

Permíteme recordarte lo siguiente:

Hoy es el primer día del resto de tu vida.

Empieza a vivir….volar

Si pentru ca e duminica , si pentru ca ma trezesc fix dupa 7 ore de somn, si pentru ca soarele deja a rasarit si eu nu am fost sa-i dau cuvenitul bun venit, am zis sa scriu. Pe muzica lui Garou. Pentru ca am facut obsesie pentru vocea lui si pentru cuvinte atât de melodioase spuse în franceza...

Si da, cum nu sunt eu prea normala... am spalat si covorul pe muzica lui, cu laptopul scos în geamul din camera lui señor. Si mi-am îndeplinit ieri toate obiectivele propuse. Azi... voi face curatenie la noi. Si... poate am sa fac si plaja. Rosioarele mele cresc... în curând trebuie sa ma gândesc sa le fac stativele pe care sa se poata catara. Si le-am dat ieri si îngrasamânt. Deja apar floricele. Nici acum nu am plantat cepisoarele... dar abia mi s-a vindecat în palma rana. Pot sa-mi fac alta basica. Si apoi numai Andres le manânca.

Vorbind alaltaieri cu Jozsika, fratele lui Lizzie, mi-am adus aminte de pensie si de faptul ca eu nu am mai cotizat de 10 ani. Nu mi-au ajuns banii si pentru asta. Contracte nu am mai avut. Bani de zile negre nu am pus deoparte.
Eu nu voi avea zile negre... voi avea zile si apoi... am sa ma ... STING.
Niciodata nu m-am gândit ca voi ajunge la vârsta pensionarii... când as avea timp sa ma plimb. Dar daca am sa ajung ca si mama si soacra... si în loc sa ma plimb voi duce paharul la gura? Pai atunci mai bine sa nu am bani. Asa, nu voi avea de unde. Deci... nu visez ca la pensie sa vizitez locuri pe care în tinerete nu am avut timp sa le vad.

Cum spunea Alfredo, fiul lui señor? Totul e chestie de bani. De aceea ei merg de doua ori pe an în concendiu.
Da... totul este chestie de bani. I-am cam facut eu... muncind destul, dar nu-mi mai amintesc de când nu am avut concediu ?! Ba da... acum 10 ani... la Felix... ca sa uit de C.... De parca poti uita.

A venit KJ... si mi-am rugat prietenii sa nu vina niciodata cu el pe aici. Pentru ca te poti preface ca nu te intereseaza, poti pretinde ca nu merita nici doi bani ca persoana, poti sa te minti... dar nu as face fata unui ¨face to face¨. Mi s-ar darâma zidul de protectie ce mi l-am înaltat. Si nu mai las sa ma raneasca NIMENI.

Chiar, si cu dusmanul când mai povestesc.... îmi spune ca nu sunt normala. El stie de ce am slabit.
- Giulia... acum ca a revenit KJ ... esti fericita?
- M-as duce mai degraba cu o suta de barbati si nu ma voi murdari... dar cu el NICIODATA. O singura data si mi-a facut mai mult rau decât voi toti la un loc. A trezit FEMEIA din mine acum 5 luni ... dar a si ranit-o dupa câteva zile. Tu nu ai cum sa ma atingi. Nu simt nimic pentru tine. Toate sunt clare între noi. Si sa-ti fie clar... eu nu am sa te caut... ca sa nu ti se urce la cap.
- Esti ca toate femeile... Si fosta mea a vazut urmele trecerii tale pe aici.... si dusa a fost.
- Ti-am mai spus eu... voi v-ati cautat papusele. Frumoase si proaste.
- Poate... dar îmi facea placere sa le vad dimineata când ma trezeam.
- Si dupa?... Ce aveati de povestit? Pentru ca oamenii mai si vorbesc. Despre literatura? Despre arta? Sau numai despre magazinele de haine? Sau despre banii tài ? Tu EX... Nici casa , nici bani. Nu a realizat nimic la viata ei. Vinde pâine... 5 ore pe zi... ca sa nu se oboseasca. Îti fi povestind despre cele 100 de baghete zilnice... despre fetele ei... de 28 de ani... care nu muncesc...dar spera sa se marite cu tânci de 18 ani.... pentru ca provin din familii foarte înstarite Saptamâna viitoare am sa cunosc un tip de 37.... ca voi... nu prea aveti ce oferi. Asa ca... putin fost - bun fost, în lipsa de altceva!

... ce sa mai spun... ieri seara a venit fosta ta EX... sa-i strâmtez pantalonii. Uitase-si dusmanule... sa-mi spui când m-ai întrebat daca am un amant... ca va mai vedeati ... când si când... chiar daca eu stiam de la tine ca ai dat-o afara din casa ta. Mi-ai spus cu luni în urma când mi-ai spus ca esti în cautarea unei... tinerele. Apoi... noul meu look ti-a trezit instinctele. Mi-ai spus abia... dupa. Si apoi si eu ... trebuia sa te întreb daca mai poti. Dar am spus amândoi... de la început...; FARA OBLIGATII !!! Poate spera sa te recucereasca. A slabit chiar si 4 kg... dar tot umflata este... Dar nu stie ca si tie îti fug ochii dupa fetiscane... în speranta ca vei recâstiga ceva ce iremediabil e pe cale de disparitie... prietene. Pentru ca trebuie sa recunosc ca suntem ... prieteni. Oamenii pot avea relatii ciudate. Foarte deschise si sincere. Fara falsitati ... Si eu care stiu prea mult, din toate partile... si nu are rost sa spun NIMIC. Nu ar avea nimeni nimic de câstigat... Doar de suferit!!!

... Doc la 12 noaptea mi-a sunat la usa. Ca de obicei.
- Cariño... nu am avut timp sa vorbesc azi cu tine.
- Am vazut ca ai musafiri si v-ati distrat bine. Cu fetele... Irina si Mira... am povestit. Chiar si cu pustiul Mirei... care nu m-a recunoscut.
- Saptamâna viitoare urc si am sa ti-l prezint pe ... L-am sunat EU pe EX si i-am spus ca nu ai SIDA... sa ma mai caute el pe mine pentru medicamente!!! Ca i-oi da ...

... Nu am de ce sa ma ascund. De cine? De mine? Cei care ma cunosc... ma cunosc pe mine... cea adevarata. Fara false virtuti. Deschisa si fara secrete. Nu am doua fetze. Doar una. Nu as mai tine minte minciuna de ieri. Si nu trebuie sa-mi împovarez memoria cu ele...

Aseara, dupa meciul... pe care l-am urmarit în parte în compania lui señor... ma rog, el avea chef de povesti... si am înteles foarte putin din cele spuse cu voce stinsa... dar am zâmbit si am aprobat, nu doare... dadeau TRAINING DAY. Dar luasem deja un somnifer. Si nu mi-am sacrificat noaptea. Eram obosita. Am febra musculara. Si de la frecat si de la alergare. Poate diseara am sa fiu în stare sa fac si JOGGING. Sa uit... Sa nu gândesc...

Si da... am vorbit cu puiul meu... L-am trezit din somn. Fusese la un ciubuc... si are bani sa ajunga la sfârsitul lunii. A vopsit ieri o masina de epoca - 200 de euro.... si poate azi vor merge în vizita la Jozsika, care mi-a promis ca-i va cauta si el de munca. Daca nu la un prieten spaniol care are service auto... sigur la el, în constructii, unde vor avea nevoie în câteva saptamâni. Si el este sef de echipa...
- Ti-s dator si eu nu am uitat niciodata ca tu m-ai angajat la uzina. Ce ani buni au fost !
- Nu mi-esti dator cu nimic...

Daca am facut bine... nu a fost cu gândul ca voi trage foloase . SPER doar ca am facut cât mi-a stat în puteri...

- Adrian... 25 minute cu masina pâna la el ... Am sa te ajut pe tine sa vezi ceva din lumea asta... puiul meu. Si prin ochii tai... sau camera de foto... voi vedea si eu... Astept sa-mi iau salariul... sa-ti trimit bani sa vii pâna la mine... si sa ies cu TINE la plimbare... O MAMA TÂNARA la bratul celui mai FRUMOS FIU.... Si am sa-ti fac poze... ca sa te pot desena...

Sa mai spuna cineva ca nu am realizat multe în viata... Am educat un suflet... DEOSEBIT!!! Poate nu are cine stie ce scoala... dar SUFLETUL GENEROS de la mami îl are...

ricordati... che vuola solo chi osa...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario