sábado, 11 de diciembre de 2010

Dezmat total...

Vin de la o petrecere unde nu întelegeam mai nimic din ce sa vorbea. Da... trebuie sa învat rusa înainte de a învata catalana. Sase ucrainieni, metge... care vorbeste ucraineana si eu... unguroaica-românca ... care întelege vreo o suta de cuvinte. Bla, bla. Dupa câteva pahare de vodca nici ei nu vorbesc pe întelesul meu...nici eu nu deslusesc prea multe. Rusii cum le spun eu m-au ginit când tocmai veneu. M-au claxonat deja din masina, asa ca oricum nu aveam scapare. Apoi medicul meu preferat a venit si el sa ma anunte ca nu scap... trebuie sa manânc cu ei. La 5.30 dupa amiaza te îndopi ca un apucat. Pentru ca asta facem. Castroane de carne facuta la gratar, frigarui, sângerete, càrnati, cartofi copti în coaja, salate de legume, ceapa cu varza... si mai apoi un tort. Vinul sau vodca, sau ambele... curge în pahare. Cum sa slabesc asa?! Eu mâncasem astazi la regim... câteva frunze de salata verde cu doua sardine amârâte dintr-o cutie de conserva...cu ceva ardei iuti. Nici fructe... nici alte dulciuri. Apucasem sa croiesc materialul pentru cizmulite si sa-l cos, apoi sa croiesc tot costumul de Carnaval al Cristinei... si chiar sa unesc piesele de la vestuta. La usa suna deja medicul. Si apoi... dezmat total. Patru ore. Am dansat... adica am încercat. Daca credeti ca este usor sa dansezi cu ei... va înselati. Eu am în mine orice ritm...mai putin ritmul labartat al rusilor. închipuiti-va...ceva în genul Katiusei... si a Kazaciocului...Brate în aer... pasi uriasi... de un metru... Si eu care de luni de zile am în mine pasi marunti de salsa si unduiri de solduri si miscari de pelvis. Pai... nu poti dansa pe muzica lor. Eu...sunt în inferioritate. De fapt dansul de la noi din tara se potriveste cu orice muzica... latina sau americana. Dar va asigur ca nu cu cea ruseasca. Seara s-a terminat cu o cearta ¨amicala¨ care ar fi degenerat daca nu intervenea malacul de Serioja... Asta pentru ca metge nu ar putea sa o faca. Nu stie ce sa faca cu oamenii beti. Doamne... parca eram între ai nostri... pusi pe paruiala... haha... Eu acum ascult muzica mea... bachata, salsa... Sunt la mansarda... Mami... no me hagas eso... Sabes que te quiero... me quemo por dentro...por sentir tu amor. Parca suna mai bine.
Mami... mamacita... nu are nimic în comun cu mami... cum îmi spuneau mie acasa...

Deci... la un dus Giulia. Dar numai dupa înca un dans... mai senzual de asta data.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario