miércoles, 22 de diciembre de 2010

a place without sorrows...

Ca sa te disciplinezi ar trebui sa nu fi supus atâtior factori externi. Ar trebui sa ai timp... iarà timpul îmi lipseste, dragul meu prieten. Timpul pentru mine.
... Mi-am petrecut parte din noapte în compania Amaliei. Doamne... vine la 10 seara de la serviciu. Ora la care eu sunt satula de toti si de toate. Dar... stiu ca are nevoie de compania mea. Deci... la abia perceptibilele zgârieturi în usa...sar la fereastra. Închid usa la camera lui señor...pentru ca sa nu fie deranjat de vocea si râsul strident al ei. Si de zgomotul vaselor si farfuriilor din bucatarie. Abia ce începusem sa relatez derularea evenimentelor din ultime zile, la cererea ei... suna la poarta C. Pentru a treia oara ieri. Venise la 10 dimineata...si plecase pe la 14... Revenise pe la 18:00...si plecase la 20:30... dupa ce au plecat copiii si V. care se ocupase de masina fiului meu si mi-o adusese la domiciliu. Si cum nu ma costase nimic interventia si lui i se paruse cam dubioasa treaba... trebuia el sa revina cu un pretext... A si plecat repede. Linistit ca eu eram în pijama de copii si în compania Amaliei.
- DEci... ce s-a mai întâmplat?
- Am rupt-o si am reluat de la alt nivel. Eu numai astept sa ma iubeasca... el... nu ar trebui sa-mi daruiasca decât un singur lucru. Si te asigur ca si-a facut datoria cu prisosinta. Doar ca am hotarât ca schimbam orariile. Nu poate sa-mi dedice timp pretios seara... pai o face în timpul zilei. Asa ca eu nu-l mai astept serile. Sunt libera sa-mi fac de ¨cap¨ cu tine si cu televizorul. În continuare se refugiaza la mine... cu toate problemele lui... dar si eu m-am folosit astazi de el... Si am urlat de placere pentru prima data... Pentru prima data dupa ani... sau pentru prima data cu adevarat în viata mea. M-a dus la o stare necunoscuta mie. El îmi urla... în nebunia lui... Aguanta... nena... aguanta... Am... evadat din cotidian. La câteva minute dupa... el nu se putea urni sa mearga acasa... iar eu... as fi luat-o de la început. Asta înseamna boala curata. Tu... ar trebui sa ma vindeci tocmai de asta. A revenit dupa amiaza... dupa ce mi-a spus ca a stat ca o leguma în canapeaua de acasa... dar a dat tot peste copiii veniti de cu dimineata cu treburi pe aici. Eu între timp ...cu bateriile încarcate... am cusut, croit, plimbat pe malul màrii cu nora si cu tatal ei. Si apoi... pus el la interminalbile povesti cu fiul meu. Masini... masini... Si n-a plecat decât când au plecat toti... dar vezi ca a revenit. Cred ca este el acum într-o stare de neliniste si de confirmare. Nici el nu se poate darui total unei persoane... asa cum nici eu nu pot sa o fac.
- Tu... numai rationa atât. Daruieste-te clipei si nu filozofa. As vrea sa fiu în locul tau. Dar ma gasesc întotdeauna în situatii care-mi provoaca sila. Si atunci... ma închid în carapacea mea.
- Da... ma gândesc adesea la faza... cu chipul congestionat în timp ce facea amor cu tine .... unul si gata... îmi spun ca sunt nebuna sa nu ma bucur de fata de demon posedat a lui C. Iar el nu uita sa priveasca minute în sir fata si ochii mei de posedata. Cine cu a vazut acest licar în ochii celuilalt... nu stie despre ce vorbesc. L-am întrebat astazi daca acasa... nu da de banuit cu fata asta. Mi-a spus ca nu au ochi sa vada si sa stie despre ce este vorba. Asa o fi... Sigur asa este...pentru ca este greu de ascuns. În atâtea ore de povesti zilnice... se dezlantuie. Fata de copil jucaus... pus pe sotii. Priviri languroase ... ascunse de privirile celor din casa. Gesturi si mimici ca m-ar mânca acolo pe loc. da... cred ca i-a prins bine spalatul creierului. Apoi... privindu-l, fara sa-i spun nimic.... ma gândesc cu amâraciune ca ne folosim unul pe altul. Desi stim ca ne face bine... si ca nu ne mintim. Dar... nu ne spunem totul. Si de aici mi se trage aceasta stare de ... me da igual. Acum parca-l deranjeaza tocmai aceasta stare. Pai... asta a vrut. Neimplicare emotionala. Ca doar cum spunea... grijile unui matrimoniu le are deja în casa.
- Gândesti prea mult si nu savurezi. În loc sa fi fericita ca esti altfel plamadita decât majoritatea femeilor tu... vrei mai mult si mai mult.
- Da ... si el a spus sa o luam mai încet... de aceea vine si pleaca, si revine si iara pleaca. Atras ca un magnet aici... Ar spune si nu... Cu ce s-ar schimba banala realitate. Ca suntem doi posedati. Tu fa bine si ajuta-ma. Sunt sau nu atinsa de depresie? Da-mi solutii. Da-mi tratament.
- Tu-mi vorbesti de depresie?! Ai avut forta sa faci ceea ce foarte putini ar fi facut. Sa slabesti 40 de kg fara medicamente. Ar trebui sa floare la ureche sa te lasi de fumat si de alte vicii. Sexul nu este un viciu. Este o binefacere.
- Sunteti culmea. Toti îmi spuneti acelasi lucru... fara sa stiti despre ce vorbiti. Parca ai fi prietenul meu drag. Da... ce parere ai despre terapiile neconventionale? Si ce fel de medic este prietenul tau de aseara?
- Osteopat... medic de familie care în particular practica si osteopatie. Hm... nu am o parere pertinenta. Chiar si traumatologul sef de la spital spune ca nu opineaza asupra unui domeniu despre care nu stiu mai nimic. În nici un caz nu subestimam valoarea terapeutica a acestor practici.
... Au trecut orele. Eu tot nu am putut dormi fara pastile. M-am trezit obosita. Merg sa pregatesc gasca. Am ora la medicul lui señor si am sa cobor cu sefa. Si apoi... la cusut. Patru cliente mi-au venit ieri si am proba la ele...pe luni. Deci ziua si costumul. C... va veni sa-si faca partea de munca. Unde ramâne gimnastica mea?! Mi-am miscat ceva umerii si spatele ...acum în timp ce scriam... dar nu este de ajuns. Da... ieri a stat aici în casa tata nurorii mele. 52 de ani... de acasa sunt multi. Pumni ar trebui sa-mi dau. Sunt tânara si sanatoasa. Asa opineaza si C... si privirea lui pofticioasa. Pumni în aer... sa scot dracii din mine.

...si tot nu stiu maestre ce sa înteleg din concava... Chiar si pe o suprafata concava exista un punct de echilibru... spre care se tinde inevitabil si la care se ajunge fara doar si poate la un moment dat.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario