martes, 7 de diciembre de 2010

Curatenie în dezorganizata mea viata...

Dragul meu prieten... Ce magic este acest cuvânt. PRIETEN. Chiar aseara am urmarit un film francez ... exact cu acest subiect. Cel mai bun prieten. Sau... ma rog mai multi. Desi unu este putin cum spunea Alberto în Italia, sotul Antoanetei si doi sunt deja prea multi. Eu ce ma fac?! Am multi si multe. Ce este un prieten?! Acel pe care poti sa-l suni la 3 noaptea si te poate ajuta la nevoie. Pe mine sigur s-ar putea baza multi. Eu? ... Cautam acum un nume... Care ar fi acel sau aceea care ar face orice pentru mine. Chiar si dincolo de legalitate. Pe parcursul anilor au fost destui si destule. Eu, chiar si peste ani as face pentru multi dintre ei acelasi gest. Acum ar trebui sa caut printre ei. Nu este niciunul pe care as putea sa-l caut la nevoie. Niciunul care sa-mi raspunda la primul apel...

Dar hai sa lasam aceste filozofari. Ne pierdem timpul pretios. Señor deja si-a pus radio...semnalul care ar trebui sa-mi atraga atentia ca este dispus si nerabdator sa se trezeasca. Ma fac ca nu aud. Am nevoie de aceste câteva minute pentru mine. Sunt la a doua cafeluta rece. Si la a nu stiu câtea tigara. Mofturile si placerile mele diurne....

Deci... prieten drag. Ma tot gândesc la tema de casa. LISTA DE PRIORITATI. Daca as fi avut... traseul meu în viata ar fi fost altul. Chiar daca as avea o lista de prioritati nu stiu sa-mi impun disciplina. Nu stiu sa urmez o cale fara sa ma abat de la ea. Ma domina impulsurile de moment. Nu ma tin de promisiuni. Ar fi foarte usor sa-mi propun numai ceea ce stiu ca voi duce la bun sfârsit. Dar eu... încerc sa-mi propun teluri înalte în speranta ca macar parte din ele le voi atinge. Cotidianul acesta influenteaza mult în acest lung si sinuos drum. Ma abat de la el obstacolele aparute pe parcurs. Nedorite si greu de evitat. Ajuta-ma tu care esti asa de cerebral...

...Ieri seara am fost egoista. Eram obosita... psihic nu fizic. Incapabila sa ma sacrific. Ar fi trebuit sa-i sun pe ai mei. Asteptau apelul meu. Nu am fost în stare sa le spun ca nu am bani... pentru ca mi-am cheltuit pe bijuterii 1000 de euro. Ca am facut achizitii pretioase la pret de dumping... O investitie rentabila, din care as iesi oricând în câstig. Nu am avut curajul sa le spun ca descurcati-va cum puteti, luna aceasta am avut ocazia sa-i fac fericiti pe copii si sa ma fac fericita pe mine. Si nu mi-a mai ramas si pentru voi. Nu mi-am cumparat pentru mine nimic în toti acesti ani, sau si putinul ce mi-am cumparat... vi l-am daruit voua. Aveam mustrari de constiinta ca ei nu vor avea pe masa de Craciun cele necesare în timp ce eu mi-am împodobit degetele si urechile. Sunt obosita. Toti vor ceva de la mine. Toti ma sfatuiesc sa-mi fac economii si sa-mi pun ceva de o parte pentru zile negre, uitând ca ei, toti, sunt cei care ma asalteaza. Nu direct... cerându-mi. Doar spunându-mi cât de greu o duc. Acum ma doare sa le spun ca am planuri pe viitoarele câteva luni ... si nu am de unde sa le dau la toti. Nici pe casa de acasa nu sunt dispusa sa mai cheltui cine stie ce. Nu. Am trecut pe ... EU ... si numai EU. Mai apoi vom mai vedea. Daca nu va multumeste... asta este. Nu exist. Vreau sa traiesc numai pentru mine ... urmatoarele luni. Acum sa vedem daca voi si putea sa o fac. Vreau sa-mi regasesc linistea. Tânjesc sa pot iesi la plimbare fara sa fiu stresata ca sunt lucruri mai importante de facut. De fapt... nu sunt. Sanatatea mea fizica si mentala ar trebui sa fie unicele care sa ma preocupe. Si... cautarea linistii interioare. Pictura si desenul ar trebui sa fie primele pe lista de prioritati. Si tocmai de ele nu am avut timp în aceste luni. Eu stiu... am avut parte de o mare schimbare. Fizicul a adus cu sine mari schimbari de comportament. Înca nu s-au decantat lucrurile... Sunt atâtea stari noi care ma surprind si pe mine. Nu este usor sa te regasesti în corp nou. E ca si o reîncarnare... Deci... prieten drag... foloseste mentalul tau... si ajuta carnalul meu. Scoate-ma din aceasta promiscuitate a simturilor. Ajuta-ma sa uit de carnea si sângele meu clocotitor.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario