martes, 28 de diciembre de 2010

somn la mine...


... mi-am pus mixpodul... cu muzica lui Garou...
... Îmi fac siesta. Dupa doua portii de înghetata... si o ultima tigara. Numai am bani... sunt leftera. Deci nici bani de tigari. Pe copii îi alimentasem cu ultimii bani... si aia cu împrumut luati de la sefa. Ca doar señor crezuse ca nu vroiam sa le dau din ai mei. Care?! Ca doar scosesem deja si ultimii centi... tot pentru ei. Dar mai daduse la mine Enma. Cât vrei?! 20 sau 50? 20... ca-s pentru ei. Mâncarea nu le lipseste... numai de tigari nu au. Batu-le-ar cucu de tigari la noi toti. Dar si placerea este pe masura... Nu am cum sa nu-i înteleg. Îl avem în sânge... drogul. Deci... stim cum este sa ramâi fara...
... Nu am apucat sa si croitoricesc înca. Venit sa se uite la masina de spalat vase. Rufe de întins... rufe de strâns. Señor si Marta de hranit, spalat pe jos bucataria... si ar mai ramâne doar vasele. Dar sunt... înghetata... pe dinauntru. Dar tot nu ma las de cafea cu gheata si înghetata...
... Înca sunt sub efectul lui nea Martini de ieri. Ce minunata licoare... Si parca-l mai vad pe Alvaro... cu rotocoalele de fum... cu vorba blajina si... blazata. Ce fain ne-am distrat. Si dulcea de doña Carmen. Atât de eleganta si de blânda:
- De ce nu vorbesti ... tia?
- Numai am ce spune Giulia. Am spus tot ce am avut de spus pâna la vârsta asta.
- Ce faci la Centrul de Zi?... Ceva activitati?
- Nu fac nimic acolo. Stau si nu fac nimic... ca si în casa.
... Stiu ca este trista pentru ca se simte inutila.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario