domingo, 5 de diciembre de 2010

Deja que el sueño sia dueño de ti...

Poate pentru ca este duminica si ploua sunt melancolica si am aceasta stare lacrimogena. Ascult la nesfârsit aceasta stupida melodie. M-am trezit aproape la 12... Adica m-am mai trezit si pe la ora 6... ca sa vad daca PIXI nu a aparut. Nu... auzeam doar urletul sfâsietor al pisicilor de peste drum. Era dovada ca daduse iama printre femele . Deh... fusese pedepsit si încarcelat câteva zile în casa, asta de când nebuna de vecina de la no. 4 s-a plâns ca-i distruge gradina si ca-i pune în functiune alarma exterioara. Da... au alarma în curtea asta minuscula si nu-si pun în functiune alarma interioara... pentru ca acolo au catelul acela prost. Nu te pui la cearta cu vecinii. Încerci doar sa le respecti dreptul de proprietate. Asa ca PIXI... este pedepsit sa stea în casa, ceea ce presupune ca de fiecare data când deschid usa de la intrare sau usile terasei sa caut mai întâi pisica... Ieri a scapat cumva... si dus a fost 24 de ore. Acum astept reclamatiile. Probabil va trebui sa-l ducem la castrat... ceea ce ne-ar întrista si pe mine si pe Amalia. Sa lasi tu animalul fara placerea simturilor...

... Este o atmosfera idilica în casa. Señor... culcat în sofaua lui, cu un zâmbet larg afisat pe chip. Marta... în fotoliul de lânga mine, imobila ca o statuie. Pisoiul, obosit de atâta vânzoleala, culcat în patutul lui de lânga sofaua lui señor. Eu... în fotoliul meu... cu picioarele catarate pe laterala de lânga fotoliul Martei. Castile pe urechi, laptopul în fata si ... cuvinte care nu cred ca pot sa exprime ceea ce simt undeva în adâncul cenusiu al sufletului meu...

...As vrea sa iubesc ... dar nu pot. Nici nu am sa ma daruiesc acestei povesti idioate. Entregate... spune nois. Nu am sa o fac... pentru ca nu este corect fata de mine. Si am învatat ca trebuie sa fiu egoista. Eu...si numai eu contez. Cei care îmi provoaca dezechilibre trebuie îndepartati. Trebuie sa cresc ca persoana. Iubirea nu te ajuta în acest sens. Te distrage. Te subjuga...

...AS avea nevoie de sfaturile tale, drag prieten întelept. Sunt înconjurata doar de prietene mai nefericite decât mine. Sefa chiar îmi spune ca le atrag ca un magnet. Eu stiu doar ca cei care se aseamana se aduna. Eu vad tristetea de dincolo de aparente. Ma uit la fata nemtoaicei cu care fac gimnastica, care s-a dedicat timp de 15 ani sotului bolnav la pat. Am întrebat-o daca si-a trait viata? Mi-a zâmbit trist ca nu stie ce înseamna pasiunea. Si acum... la 55 de ani ar fi imposibil sa mai gaseasca asa ceva. Este singura de 3 ani si jumatate. Nu este lipsita de mijloace financiare dar numai spera nimic în viata ei. Asteapta doar sa treaca anii.

Ma uit la chipul frumos si la superbii ochi ai Amaliei. Atât de frumosi si de jucausi. Niste ochi tineri... pe un chip de fetita. Are 58 de ani si nu-i afiseaza. C... chiar a spus ca pare de vârsta mea... ceea ce bineînteles ca a flatat-o nespus. Povestim... bârfim si ne facem intime confidente. Traieste visul meu cu maxima intensitate. Mi-ar placea chiar sa o ajut sa viseze din nou... sa traiasca pasiunea pe care a trait-o acum 16 ani... cu prietenul ei, care acum nu-i mai spune nimic. Poate trezind în ea pasiunea... va simti din nou fiori si va trece peste linia de demarcatie între prietenie... Eu una nu cred ca as putea sa-mi petrec fiecare sfârsit de saptamâna în casa mea în compania unui barbat cu care cu ani în urma am trait o pasionala poveste de amor. Dar ea nu iarta...

... Ma uit uneori la fata dragalasa a lui Enma... la buzele ei frumoase. Ma întreb de ce nu are parte de ceea ce merita. Ma uit la efortul si abstinenta ei inutila.... O iau în brate si-i sarut umerii fragili. Îi sarut mâinile delicate... O iubesc eu în locul celui care ar trebui sa o faca. Ea nu întelege cum pot pe mine sa ma încânte dulcegariile lui C. Nu întelege ca ma poate încânta ca-mi saruta mâinile, ca-mi vorbeste cu dumneavoastra uneori. Nu întelege ca respectul si educatia latina îl face sa vorbeasca cu dumneavoatra chiar si cu surorile lui. Cred ca sefa nu a citit prea multe romane cavaleresti. Señora... nu este un cuvânt depasit... scos din uz. Este doar uitat aici... în aceasta societate a lui TU... Nu poate întelege cât de îmbatator este acest amestec de senzatii... Vos, usted.... adica dumneavoastra cu ... mi hembra, femeia mea..., folosite pe parcursul unei zile, doar ca în ipostaze diferite...

... Trebuie sa ma trezesc din aceasta reverie. Se pare ca vor ajunge în câteva minute copiii. Numai vad conexiunea lor pe messenger. Merg sa ma târasc prin casa. Poate chiar am sa-mi pun tocuri, MP3 cu casti... si am sa urc la mansarda sa dansez salsa. Asta pentru ca sa fiu pe faza la urmatoarea lectie de dans. Nu stiam cu cine am de a face. Ritmul latin este ceva de neînteles pentru noi europenii. Îl privim, îl dorim... dar nu-l simtim asa ca si ei.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario