sábado, 4 de diciembre de 2010

fara cuvinte



Cierra los ojos y con suavidad
deja descansar tu cabeza hacia atrás,
deja que el sueño
sea dueño de ti

Cuando la noche con lentitud
cuidadosamente apague la luz
deja que el viento
te traiga hasta mi

Y si en sueños pudiera volar
yo llegaría hasta ti
para entonces hacerte escuchar
lo que nunca te pude decir

Y siento la aurora a veces tocar
cuidadosamente mi puerta al pasar
y sin hablar me lleva hasta ti

No encuentro palabras que puedan decir
lo maravilloso que es poder sentir
el calor de un hogar
que refugias en ti

Y si en sueños pudiera volar
yo llegaría hasta ti
para entonces hacerte escuchar
lo que nunca te pude decir

Ríe sin la alegría que te robé
llora por la tristeza que te entregué
vive con la nostalgia que te dejé
guárdame tu promesa
que tal vez un día estarás allí
que de vez en cuando pensarás en mi

Si a tus sueños pudiera volar
yo llegaría hasta ti
para entonces hacerte escuchar
lo que nunca te pude decir

Ríe sin la alegría que te robé
vive con la nostalgia que te dejé
llora por la tristeza que te entregué
guárdame tu promesa
que tal vez un día estarás allí
que de vez en cuando pensarás en mi
que tal vez un día estarás allí
que de vez en cuando pensarás en mi

De zile asteptam sa pot coborî aceasta melodie. Am primit mesajul... copil dement.


...
obsesion... Nopti de vis. Amor, alcool si droguri. Ma rog... miros de silicon topit... care dupa 3 ore are acelasi efect. Dar cum a revenit la 11 noaptea cu cel putin 20 de CD uri... am asculta muzica. Si ... am început sa dansam, fara sa ne fi propus seara de dezmat. Lectie de dans în bucatarie... care se termina de fiecare data cum trebuie sa se termine. Ce sa fac daca nu prind miscarile senzuale?! Trebuie sa le mi le transmita si pe viu... si apoi ies miscarile perfecte. Adrenalina... Noapte... Melodia pusa... pe replay. De atâtea si atâtea ori.... Ochii jucausi, atingerile senzuale, soaptele si insinuarile nu pot duce decât la acelasi final. Dracul împielitat are dupa aceea mai mult chef de lipit materiale cu pistolul ...

...Azi noapte la 4 a terminat de construit o pereche de cizme pe un pantof de sport. Deci... suntem epuizati. De munca, de senzatii, de trairi, de povestiri... Nu înseamna ca daca ne spunem cele mai intime gânduri ... e bine. Începe sa fie dominator. Finut... dar tot barbat este. Prea... as putea sa spun. Sigur am avut noroc sa-l cunosc. Timid si rezervat, de fata cu ceilalti, totalmente transformat în intimitate. Doamne... cât am dansat în ultimele nopti!!! ... Si cât amor demential!!!...

Povestesc cu A... si ramâne perplexa de detaliile serilor noastre. Ea vine zilnic si nu-si poate crede urechilor ca mai pot exista asemenea povesti de iubire. E ca si cum ar citi un roman. Un vis neîmplinit, al fiecarei femei, niciodata scos la suprafata . Da... un vis, tainuit în sertasele prafuite ale monotoniei . Nu... nu am cum sa uit soaptele, unduirile pe ritmurile muzicii. Atâta doar ca e nevoie de dotarile si pasiunea unui amant tânar. Si ce amant!!! ...

... În atâtea ore petrecute împreuna povestim despre toti. Familie, fosti si actuali iubiti. Raspunsuri fara ocolisuri. Nu ne mintim. Nu are rost. Stim ca va dura ... doar cât avem noroc sa simtim acesti fiori de nestapânit. Stie ca nu însemna mai nimic pentru mine cu luni în urma. Doar un iubaret copil, dulce ce-i drept ... dar nimic mai mult. Acum... ne apropiem stiind ca ne putem desparti într-o buna zi... fara urme de regret. Nu ne leaga nimic. Doar amintirile. Si zilnic umplem cufarul amintirilor comune.

- Sa-ti aduci aminte Giulia ca am facut amor nebun pe ... obsesion . Ai învatat salsa... pe viu. Asa sa dansezi de fiecare data. Simtind ca sunt în tine, ca te mângâi, te acaricio... Stiu ca poti sa o faci. Stiam din prima zi, de aceea este atât de pasional amorul cu tine. Acum doar te-ai perfectionat...
- Copile... daca ai cu cine... dansezi si esti senzuala si voluptoasa. Dar nici chiar cu partenerul potrivit ... fara sentiment nu iese nimic. Poate am sa ma plictisesc si de tine. Deocamdata sunt într-un moment de pace launtrica. Mâine daca ne-am desparti... nu as suferi. Pentru ca am impresia de fiecare data ca mi-ai oferit tot ce am visat. Si apoi... apari cu ceva nou. Neasteptat si de neimaginat. Neregizat.... Adrenalina noptilor cu tine va fi întotdeauna în sângele meu. Acum nu te-as mai cauta daca m-ai mai abandona timp de o luna. Te-as lasa în plata domnului daca nu ai mai suna la poarta mea. Sincer as avea o viata mai linistita fara tine. M-as uita la aceleasi filme. M-as plimba pe aceleasi strazi, cu ochii pierduti în imensul albastru verzui al màrii... Soarele m-ar mângâia la fel... As alerga pe aceiasi muzica, doar ca as schimba pe corpul meu atingerile tale. Si... nu ar trebui sa distrug visul cu banalitatea traiului în comun. Da... ce folos daca ai acasa o frumusete de vreme ce tu esti aproape zilnic aici.
- Ne cunoastem de copii. Eram tata la 21... Am obosit amândoi. Ma refuza, plictisita si atunci... ca sa nu ma refuze nici eu nu-i mai cer nimic. Practic am trei copii de îngrijit. Ea, fragila si maniatica, certareata si nemultumita.
- Doar situatia economica de acum va face irascibili. Nu exista cearta decât când sunt doi implicati. Daca ai fi mai împaciuitor a-ti trece si peste aceste momente. Sigur ai si tu parte din vina.
- Recunosc ca si eu sunt badaran câteodata. Dar nu merg acasa niciodata pus pe cearta. Dar ies discutii din cel mai neasteptat nimic. Sunt obosit. Aici... ma reculeg, traiesc. Traiul în comun omoara pasiunea.
- Si cu mine ai sa fii badaran? Asa sa stii ca zbori cu prima ocazie. Îmi caut altul. Mai tânar, mai frumos si mai iubaret. Nu faci fata.
- De ce sa fiu badaran cu tine? Nu am nici un motiv. E asa de bine cu tine.
... Râdem si ne zburlim unul la celalalt. Ne uitam unul în ochii celuilalt. Ochii mei verzi se pierd în voluptatea catifelata ai ochilor sai caprui. Are pielea atât de alba... Nimic care sa dea o idee despre provenienta lui latina. Nici o trasatura comuna cu latinoamericanii... Un copil mare, cu parul destul de lung, ondulat. Zilele acestea va veni cu chitara... sa-mi cânte. Dar eu am toate înregistrarile cu el. Acum doua seri, pe când venea de la repetitii îmi spunea:
- Vor sa puna numele formatiei... C.. D... si trupa. Deja mi-e totuna. Nimic nu ma mai emotioneaza. Nu-mi mai fac iluzii. Am cântat prin toata Spania. Am cântat de toate. Am cântat în Columbia , cu trupa din care faceam parte chiar si în concert cu Juanes. Nu eram noi faimosi decât pe plan local... dar am cântat în concert... alaturi de el. Numai am vise. Ma relaxez doar cu muzica. Uit de cenusiul cotidian.
- De ce nu te întorci în tara ta?
- Ti-am spus. Nu pot sa ma dau batut ... asa cum fac ecuadorienii. Eu nu ma voi întoarce sub fusta lui mama, desi vrea sa-mi scrie o casa pe numele meu. Nu... eu nu ma întorc acolo cu coada între picioare. Sa se uite la mine toti prietenii si rudele ca la un ... fracasato... înfrânt. Eu nu ma las doborât de primul obstacol. Am sa-mi revin. Are sa vina apa si la moara mea. Eu trebuie sa ma realizez, aici. Apoi... poate am sa ma întorc sa pun de o afacere acolo.
... Mi-a povestit toate visele lui. Eu nu am sa-l trezesc la realitate. Îl las sa viseze pentru ca are nevoie de moralul ridicat pentru ca sa o ia de la capat în fiecare zi. Aceleasi porti închise. Aceiasi criza care frânge aripile si visele tuturor emigrantilor. Doamne mult am povestit în aceste ultime saptamâni. De aceea am aceasta senzatie ca nu as pierde nimic daca nu l-as mai avea în viata mea. Prea seamana vietile noastre. E ca si cum as fi cu mine însami când sunt cu el. Nimic nou... doar talentul si vocea lui. Lupta si tacerea lui îmi sunt cunoscute. Înversunarea din privirea lui este si a mea. Poate ne-am ¨simtit¨. Ne-am adulmecat. Doi pradatori ... doi supravietuitori. Îl iubesc?! Poate... asta daca pot sa ma iubesc pe mine. El... este copia sufletului meu într-o oglinda care distorsioneaza chipurile. Se vad doar forme, se percep doar asemanari. Nu se vede cu claritate nimic. Dar stii cine este celalalt din oglinda. Stii ca sunt doua suflete care se mângâie, înlatuite pe aceleasi ritmuri de salsa... si nu numai. Sa nu uitam ... acum doau seri... am dansat, ne-am soptit...si ne-am iubit pe replay... Chayanne... extasis. Si asa a si fost. Îmi mai lipseste ceva?

Am aceiasi senzatie cu A.... Îmi merge prea bine... trebuie sa mi se întâmple si ceva rau, care sa ma trezeasca din visare.
Amalia spunea ca este într-un moment financiar stabil, profesional, este la apogeul carierei... se simte bine în Vinaros si ma are pe mine. Eu sunt o influenta benefica în viata ei... La fel pot sa spun si eu despre ea. Ne petrecem multe momente din zi împreuna. Uneori la prânz si la cina. Vine cu toate cele necesare la mine în casa... si-si gateste. Palavragim. Bârfim. Încearca sa ma faca imuna la farmecele lui latin lover... dar vad si pe ea ca este fermecata de el. Acum ne-am propus sa mergem la un local în Morella... marti noaptea. Asta daca vor fi aici copiii... si daca nu-mi vor intra alte comenzi pâna atunci. Ea... sigur va fi obosita. Tura dubla. Dar e obisnuita. Asa face cel putin de 3 ori pe saptamâna. Hm... poate voi încerca sa-i scot un pic din suflet acest ghimpe pe care-l are împotriva emigrantilor. Nah... imposibil. Nici cu cei de aici nu am reusit. S-au mai moderat doar un pic în conversatii, asta daca-si aduc aminte ca sunt si eu cu ei la masa. Nu... nu poti sa le schimbi mentalitatea. Xenofobia si rasismul zac latent si germineaza în ungherele casei sufletului. Poate si eu as gândi la fel. Doar ca eu am fost întotdeauna o tolerata în orice loc în care am trait. Nu vad sau nu pot sa percep societatea din punctul lor de vedere. Toti au dreptate si nimeni... prea. Bla, bla, bla... Afara este un soare atât de placut. Eu... îmi pierd timpul în fata laptopului, debitând ineptii. Copiii, nu au revenit din oras... si nici eu nu am muncit nimic astazi. E nevoie si sa-ti refaci fortele. Sa te uiti din când în când la suflet. Sa-l periezi si sa-l tratezi. Da... am sa merg sa muncesc câte ceva. Prea sunt desconectata de la freneticul ritm al ultimelor zile. Ma asteapta ... blugi de scurtat, ceva la Amalia... de retusat, costumul Cristinei de croit... De gatit, de întins rufele... Misca-te Giu... sau Ju, sau Agnes... asa cum îmi spune uneori... si atunci eu îi spun ... Armando?!

UPDATE: 14:44... bestie sadica. Abia acum am avut timp sa ascult si sa citesc cu atentie textul de la prima melodie. De asta îmi spuneai de zile întregi sa caut aceasta melodie si textul ei. Lasa tu... Diseara am sa ti-o platesc eu. Fara sa stii... am sa ti-o pun si am sa am parte de vocea ta dulce.... si am sa încerc sa te înregistrez, fara sa stii. Seducator de inimi .

2 comentarios:

  1. Merci, Giulia! Da, esti minunata, ca de la inceput! :)

    ResponderEliminar
  2. stii ca m-am gândit la câta nevoie ai de rândurile mele... Traiesc în numele si în locul tuturor prietenelor mele toata aceasta încântatoare ireala poveste.

    ResponderEliminar