miércoles, 29 de diciembre de 2010

... boig per tu...

Aproape trei ore în compania Amaliei... Ne face bine la amândoua. Mi-e draga aceasta fiinta. Ne îmbuibam cu tot ce apucam. Începem cu salate... peste, rape, mai mult fiert... anchoa, fructe... kiwi astazi. Oare de la ce ma simt asa de plina?!.... De la fanta... asta este. Ba am mai baut si o cafea cu gheata. Mi se închid ochii de somn. Cred ca nu am nevoie nici de somnifere. Înca nu am apucat sa fac baie. Mai am nevoie sa-l simt. Da... Amalia a hotarât sa mergem la scoala de dans. 25 de euro pe luna... la Twister. Asa ne vom tine de orele de dans. Martea de la 20:30.
... Când poate ea... nu poate EL... si invers. Vine ea obosita si fara chef. Dar daca stim ca trebuie sa mergem... asa ne organizam ziua si implicit ea... consultatiile. Descarcat ea sufletul... Trista zi pentru ea... Plecat cu moralul ridicat. Ne-am prostit si gata... am uitat fiecare supararile. Primit eu o oferta interesanta pentru EL... Sa vedem daca va dori sa lucreze pentru ea cât timp ar fi plecat Pedro... îngrijitorul mamei ei, în concediu. Sigur ar accepta. Eu chiar m-as bucura pentru el. Daca nu... zau m-as duce eu, numai de dragul de a fi aproape de Barcelona. Si ar veni nora mea ...aici în locul meu. Solutii ar exista. Si am mai schimba atmosfera. Dar asta ar exclude urmatoarele doua luni, ìn cazul meu. Croitoria... care si ea aduce bani de buzunar. Sa vedem ce aduce ziua de mâine. Da... jogging la 10:30 cu sefa... asta sigur. Dar am o durere de muschi si ... nu datorita alergarii. Bata-l cucu de exploatator profitor.

... Doamne... sublim este sa te abandonezi în bratele unui barbat superb...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario