miércoles, 22 de diciembre de 2010

... Ce pot sa fac... ochii vad...

- Sefa... nu ma pot vindeca de a aruncatul cu privirea. Ne masuram din priviri cu medicul din cabinetul alaturat. Argentinian cu ochi albastri... L-am cunoscut acum câteva saptamâni... si a ramas cu mâna mea lipita de buzele sale... dar cum noi atunci ne grabeam sa luam prânzul la restaurant... ne-am blocat ìntr-o privire. Astazi ma privea si-l priveam de câte ori s-a deschis usa... Trebuia sa-mi dai una pe dupa cap... dar nu stiai despre ce este vorba.

... Deci... vizite la doctorii ¨mei¨... Luat pe mine fara rând abia ce m-a vazut... Pupaturi si prosteli:
- Da-mi si mie o foaie de boala. Am nevoie de vreo doua saptamâni sa zburd.

... Sefa care nu întelege gluma... îmi explica ca tu nu poti avea... pentru ca nu cotizezi. Tac...pentru ca e mai bine :
- Glumesc draga mea...
... Apoi vizita la a lui señor doctorita. În treacat i-am mentionat întimp ce eu eram cam euforica... sa se consulte cu al meu medic... care este la usa vecina... sa-mi trateze chimic nebunia. A si batut la usa lui... si acesta s-a si prezentat:
- Stii ca sunt cam dusa cu pluta. Trateaza-mi nebunia.
- Nebunia mea... care este mai avansata o tratez cu Tranchimazin... cred ca si a ta s-ar putea trata cu asta. Scrie-i tu...
... Si asa dintr-o gluma în alta... au decis ca sunt dusa rau de tot si trebuie sa ma îndobitoceasca. Asta bineînteles dupa ce mi-au spus ca sunt BOBA... adica toanta...

... Povesteam cu Enma în masina:
- Seara trecuta am plâns când m-am dus acasa de la tine. Atunci când tata mi-a spus sa dau mai încet televizorul din living. Ti se pare ca e normal ca cineva trebuie sa-i suporte toate toanele?!
- Hahaha... draga mea... ti-a crescut tie tensiunea... ca stai cu el numai câteva minute. Dar eu ca-l suport zilnic... Întelegi deci de ce îmi urca tensiunea la ceruri si as omorî pe cineva ... dar dau câtiva pumni aerului si ma razbun pe ce pot. Acum pe C...

... Deci nu sunt mai nebuna decât ar fi de asteptat. Domnule nu pot fi în jurul meu persoane pozitive?! Normale... Parca-i atrag ca un magnet. Femei frustrate, gratioase, educate la calugarite. Doua bucati. Nebuna din vecini... nebuna din curte... nebuna de aici din casa. Probabil asa ma vad cei dinafara...

... Cheltuit bani... dar nu ai mei. Cumparat sefa un nou aparat de tuns... ca doar acesta avea toate accesoriile. Mie un mixer. Eu ca proasta... ales cel mai ieftin... Nu stiam ca va plati ea si aparatul de tuns... care este o achizitie inutila. Cumparat la mine Martini... ca doar avea ea cupon de reduceri si insista ca trebuie folosit si alte foarte putine chestioare strict necesare. Eu salivat... la sunci... la carnuri... la ciocolati. Era usor sa umplu carul... pe banii lor... dar eu am asa o jena... limitata . Bani... de împrumut de la ea... deci... nu cheltuit eu nimic. Nici copiii nu stau bine. Luati-mi grijile de pe umeri. Ma doare ca nu pot sa-i fac fericiti pe toti. E ca o vina pe care o port în mine... M-am facut ca uit de cei de acasa... dar stau acolo... în tainitele sufletului meu îndurerat... Pe moment i-am pus la pastrare...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario