sábado, 30 de enero de 2010

Pot purta pantaloni fara sa ma îmbrac ca un urs

Nu aveam intentia sa ma plimb, dar îmi lipseau fructe din meniul lui señor si alte cele, asa ca a trebuit sa cobor în oras. 20 minute de mers pe jos îmi fac numai bine. Dar desi nu-mi convine sa pired timpul inutil, tot nu rezist sa nu fac plimbarea fie de coborâre , fie de întoarcere, pe malul marii. Din cauza luminii prea puternice fotografia iese mai închisa, dar si asa marea este superba.

Parul îmi sta groaznic. Nu am avut chef sa mi-l mai spal aseara, pt ca tocmai eram în vana, când m-au sunat sefii ca nu au chei sa intre în casa lor. Si apoi nu am mai avut chef sa ma mai balacesc.
Astazi aveam 85 kg dimineata. Pusesem ieri înapoi un kg , pentru ca mâncasem de doua ori. Dar promit sa ma abtin astazi. Am facut bine ca mi-am cumparat pantaloni joi, pentru ca se pare ca nu vor avea tàrg ìn urmatoarele saptàmâmni din cauza casutelor care se monteaza pe paseo, pentru comparse. Bineînteles ca mai am cale lunga, dar aveam 98kg. Deja nu mai am nevoie de bluzitele acelea largi, de gravide care sa-mi mascheze burta. Pot purta si pulovere obisnuite. Fara sa mai am complexe. Si apoi peste doua saptàmâni deja sunt mult mai libera, si voi face zilnic gimnastica si plimbari.

17 comentarios:

  1. Giulia, esti tare draguta! Succes în continuare!

    ResponderEliminar
  2. ce gagica misto! :)))
    acu ar merge sa schimbi si poza din fruntea blogului :)

    ResponderEliminar
  3. @ Carmen -nici pe departe nu sunt asa de frumoasa ca tine. Blonda cu superbi ochi albastri si o silueta de invidiat.

    @ Ajnanina - poza o las acolo pàna mai dau jos cel putin 10 kg. Deci cam o luna, sper chiar mai putin timp.

    De gagica misto n-am ce zice. Aici pe blog ce am eu mai mult tupeu, ca în viata de zi cu zi sunt mai bleaga si profita toti de bunatatea mea.

    ResponderEliminar
  4. Mi-a plăcut tare mult prima imagine. Mă inspiră pentru o postare ulterioară.
    Pupici geaninoşi peste normă!

    ResponderEliminar
  5. @ Geanina - ma bucur ca ti-au placut fotografiile.

    Multumesc de pupicii geaninosi!!!

    ResponderEliminar
  6. În soapta, Sssss:la vârsta noastra, Giulia draga, sper ca stie fiecare ca ne vopsim "un pic" parul; cât despre ochi...ai tai sunt verzi(stiu ca ti i-am admirat saptamâna trecuta), o culoare deasemenea deosebita; iar silueta...si eu lupt! fac sport si ma uit cu ciuda la ciocolata!Cred ca putine sunt slabe de la natura, mai ales dupa 45!
    Ma bucur pentru tine ca esti asa hotarâta! Te sustin si eu cum pot! :-)

    ResponderEliminar
  7. wow!Nu stiu sa fluier pe internet!
    Ce gagica misto!

    ResponderEliminar
  8. Arati minunat!
    Ce inseamna sa ai vointa! Tine-o tot asa!

    ResponderEliminar
  9. Felicitari! Esti demna de admirat pentru determinarea ta.

    ResponderEliminar
  10. @ Ema - bine ca stii sa fluieri. Te pup draga mea.

    @ Marada - vointa am , în unele cazuri. Sper sa pot trece si peste depresia asta absurda. Dar ma voi documenta si ma voi anima numai cu energii pozitive. Azi chiar fusesera doua ore de soare , cum numai aici gasesti, dar pe când m-am ocupat eu de cele casnice , se ascunsese dupa nori.

    @ Ivory- bine ai venit în ograda mea. Si eu vizitasem casa ta de ceva timp. Si negresit am sa o vizitez mai des dupa ce am sa termin cu nebunia Carnavalului.

    ResponderEliminar
  11. Bravo, Giulia. Ambitioasa cum te stiu, cele 10 kg pe care ti le-ai propus vor disparea ca si cum nu ar fi existat vreodata!

    ResponderEliminar
  12. @ Iulia - lupta cu kg e foarte grea când trebuie sa gatesti si sa dai màncarea cu lingura. Te asigur ca e un supliciu, mai ales sàmbata si duminica.

    ResponderEliminar
  13. Minunate pozele...dor de mare...o zi frumoasa Giulia:)

    ResponderEliminar
  14. Frumoasa foc ! Vointa multa iti urez !

    ResponderEliminar
  15. @ Leo - frumoasa nu sunt, dar multumita ca am mai dat jos un kg, DA. Si apoi ce e frumusetea? Ceva trecator. Sper ca frumusetea mea interioara sa nu dispara niciodata. Eu cel putin sper ca am ceva frumos în sufletul meu.

    ResponderEliminar
  16. @ Rappa ru´- dor de mare si la mine, în fiecare zi. O zi frumoasa sa ai si tu.

    ResponderEliminar
  17. Giulia, sunt convinsa ca nu e usor, de fapt, stiu pe pielea mea asta, pentru ca si eu gatesc, e adevarat ca nu tot timpul. Insa la fel de convinsa sunt de ambitia ta, si am incredere 100% ca se vor duce si celelalte kg :)

    ResponderEliminar