domingo, 10 de enero de 2010

M-am bulgarit cu Marta

Am facut o lunga plimbare cu Marta. Soarele ma îmbia sa zburd pe malul marii. Si chiar am alergat un pic. Càtiva pasi, pentru ca nicotina nu permite plamànilor mei sa se primeasca tot aerul de care au nevoie. Chiar îmi propusesem sa nu-mi mai cumpar tigari astazi, dar viciile sunt mai puternice decàt vointa mea. Si apoi chiar de toate sa ma las?!

Am fotografiat muntii din departare, pentru ca sunt acoperiti de zapada. M-am luat cu joaca pe paseo, si nu v-am facut o fotografie. Pe parbrizul unei masini parcate era foarte multa zapada. Am luat o bucata mare si am început sa-i fac Martei, bulgari. Am învatat-o sa arunce cu ei dupa mine si dupa palmieri. Ràdea cu lacrimi.
Trecatorii si clientii din cafeneau din fata, se uitau surâzând la joaca a doi copii mari.

7 comentarios:

  1. in poze pare aproape vara, mi se pare atat de ciudat sa zici de bulgari de zapada... dar e minunat ca ai avut parte macar de un pic...

    arati foarte bine, tine-o tot asa !

    ResponderEliminar
  2. frig nu era, dar am gasit zapada pe parbrizul unei masini, care venea cu siguranta dinspre munti.

    la nici 40 de km de noi, sunt localitati cu zapada.

    ResponderEliminar
  3. Emotionant! Ma bucur ca ai puterea sa gasesti un motiv de distractie chiar si când nu e asa usor! (Dumnezeule, ce buna trebuie sa fii, sa ai rabdare cu Marta!)Excelenta ideea cu "bulgarii de zapada"
    PS: si arati mai supla pe zi ce trece!

    ResponderEliminar
  4. Şi noi tânjim după zăpadă ... Când vine - nu e departe! - îţi vom arăta poze şi filmuleţe cu Cheile Turzii ... albe!
    Să fii sănătoasă!

    ResponderEliminar
  5. Si...chiar asa....la toate sa renunti?
    Mie dor de zapadaaaaaaaa....

    ResponderEliminar
  6. Nu ne putem lăsa chiar de toate, aşa că ţigările rămân... Nu le tai nici eu de pe listă...

    ResponderEliminar
  7. @carmen -buna IO? Ar trebui sa vezi ce draci am în câte o zi. Señor numai ràde de mine. Zice ca am ¨ mucho genio¨. adica sunt ff temperamentala.

    @ zamfir- din pacate nu am ajuns sa vad Cheile Turzii nici macar vara!!
    @ Ema - Chiar , sa renunt la toate?

    @ cristian - nu ma bucur ca fumezi, dar macar nu sunt singura care are naravuri daunatoare.

    ResponderEliminar