jueves, 25 de febrero de 2010

Tracy Chapman - Give me one reason



Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Because I don't want leave you lonely
But you got to make me change my mind

Baby I got your number and I know that you got mine
But you know that I called you, I called too many times
You can call me baby, you can call me anytime
But you got to call me

Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Because I don't want leave you lonely
But you got to make me change my mind

I don't want no one to squeeze me - they might take away my life
I don't want no one to squeeze me - they might take away my life
I just want someone to hold me and rock me through the night

This youthful heart can love you and give you what you need
This youthful heart can love you and give you what you need
But I'm too old to go chasing you around
Wasting my precious energy

Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Give me one reason to stay here - and I'll turn right back around
Because I don't want leave you lonely
But you got to make me change my mind

Baby just give me one reason - Give me just one reason why
Baby just give me one reason - Give me just one reason why I should stay
Because I told you that I loved you
And there ain't no more to say

6 comentarios:

  1. @ Lisandru - tocmai o ascultam în varianta cu Eric Clapton. Ma bucur ca va place. Am uitat de ea si ce mare pacat. Mi-am coborât acum multe din piesele ei. Cu adevarat MARE ... piesa si interpreta.

    O seara minunata, dragilor.

    ResponderEliminar
  2. o piesa dumnezeu... eu cand am ascultat prima data Chapman am crezut ca e o voce de aia clasica de prin anii 50, care poate a si murit intre timp... :)

    ResponderEliminar
  3. @ Edu, internetul este util tocmai pentru ca apropie persoane cu afinitati apropiate, indiferent de vârsta. Ieri, vorbeam cu Paul Gabor, concitadinul tau, care stia de tine. I-am laudat modul tau de a scrie si implicit cel al lui Misu, care scrie dumnezeieste. Apropo si Misu e tot galatean?

    ma bucur ca-ti place Tracy Chapman. Paul îmi trimisese un link cu Bobby McFerrin si de altfel pe blogul lui, sus, la muzica, gasesti multe clipuri care ti-ar placea cu adevarat.

    Galatenii pe care eu îi cunosc sunt persoane deosebite. Sper ca o cunosti pe Angela Ribus, Cuburileangelei în blogrollul meu.

    Sunteti deosebiti!!! O îmbratisare, si arunca o privire Dunarii si din partea mea, pentru ca înteleg ca esti acasa!!!

    ResponderEliminar
  4. Cu Misu am facut liceul, am facut o asociatie si ne leaga cum spunea o lunga prietenie; da si el e galatean. Si ca sa vezi ce mica e lumea, el m-a dus acum multi ani la Tranzit, un fel de club pentru adolescenti facut de Angela pe langa ziarul unde scria si o facea bine...
    Mai tarziu cand eu si Misu am creat Asociatia noastra culturala, Angela a fost printre principalele noastre avocate in presa... :)

    Inca mai sunt acasa, 2 luni :)

    Am mai intrat si eu la Paul Gabor, dar nu cred ca il cunosc personal... oricum face treaba buna.
    Nu stiu cat e tine de oras, nu sunt patriot local, chiar daca iubesc locul asta si in acelasi timp il si detest... :)

    ResponderEliminar
  5. @ Edu - cum ti-am mai spus am un respect depsebit pentru voi doi. Iar scrisoarea lui Misu catre tine, o citesc si recitesc, atât de frumos se exprima. Chiar îmi pare ca o invadare a intimitatii voastre. Îmi place tot ce citesc si la voi.

    Cu Paul vorbeam zilele trecute pe Skype despre tot. inclusiv despre voi. Nu mai trebuie sa spun ca ma fascineaza si maniera lui de a scrie. Iar Angela este într-un fel, expresia gândurilor mele, dar într-un fel mult mai artistic decât sunt eu în stare sa le dau continut.

    Ti-am facut azi fotografii. Poate vom ajunge sa bem o cafea sau un vin, undeva în Europa...

    ResponderEliminar