miércoles, 17 de febrero de 2010

Am coborât sub 80

Astazi , la întoarcerea din oras , cântaream 78, 4 kg. Nu ma voi mentine pâna diseara la aceasta cifra, dar am vazut pentru prima oara cifre sub 80. Acum mai putin de 50 de zile aveam 98,1 kg.
în ultima saptamâna nu am slabit mai mult de 2 kg, pentru ca am màncat si de 2-3 ori pe zi. Chiar si la 1 din noapte. Tristetea la mine provoaca acest efect. Aseara de pilda, pe la 1 noaptea, mi-am facut o salata : conopida fiarta, rosii si ceapa cruda, o felie de sunca , jumatate de iaurt, si o lingura de maioneza.

Mi-am zis, ca sigur am sa pun un kg, dar plimbarea lunga, cu caruciorul plin de cumparaturi se pare ca si-au facut efectul. Si în loc sa pun, am eliminat.

Promit sa nu mai mánânc noaptea, si chiar sa încep sa fac sport. Ieri a fost ziua de curatenie în casa lui Enma, asa ca am facut destul efort. Sunt multumita de faptul ca nu ma las doborâta.

Azi am cumparate vreo 5 kg de rosii, apoi castraveti, gogosari, pere, mere si banane pentru ceilalti. Eu mi-am asigurat alimentele pentru vreo saptamâna.

6 comentarios:

  1. Nitu Georgeta femeia care-si paraseste copilul pentru un barbat. Sunt putine care o fac.
    Dvs. le apreciati ?

    ResponderEliminar
  2. @ Iubita mea Hannah Montana, cu cei mai frumosi ochi albastri pe care i-am vazut, consider comentariul tau venit din sufletul tau ranit.

    Poate peste ani vei face si tu la fel. Nu judeca ceea ce nu poti întelege. IUBIREA e mai puternica decât noi. Si daca o iubesti pe mama ta, si sunt convinsa ca asa este, vei ajunge sa o întelegi când vei ajunge la maturitate. Acum esti usor de manipulat.

    Acum zece ani, eu am renuntat, nu as putea spune ca la 24 de ani fiul meu suporta mai usor o situatie similara. Deci, niciodata nu suntem pregatiti sa luam astfel de decezii. Si te asigur ca acestea sunt dureroase pentru toti cei implicati.

    O îmbratisare draga mea, Hannah

    ResponderEliminar
  3. Ma incanta ambitia de care dai dovada in aceasta perioada destul de dificila din viata ta ! Eu te sustin de pe margine. Hai, Giuliaaa ! :)

    ResponderEliminar
  4. @ Leo - tu probabil nu ai avut niciodata sentiment de frustrare datorat aspectului tau fizic.

    Ieri, un tânar de 27 de ani, mi-a spus ca arat ¨espectacular¨ . Eram machiata, cu blugi strâmti, cu tocuri de 8 cm. Recunosc ca m-a flatat!!!

    Mai ma 13 kg de dat jos.

    ResponderEliminar
  5. Giulia, mai ai un pic si o sa ajungi la fel de slabanoaga ca mine :))

    ResponderEliminar
  6. @ Geo- nu exagera, slaba as fi sub 60 kg. Sunt înca prea grasa. Si azi am mâncat deja de doua ori, salata de rosii cu castraveti si cu sunca.

    Sigur am pus un kg.

    ResponderEliminar