domingo, 14 de febrero de 2010

Pozele facute cu Canon profesional

Cristina (la mijloc) si Fon, prietenul ei. Cristina este nepoata lui señor Tomas.


Marta, fetita lui Rosa, prietena mea de la farmacia de alaturi.
Regina de la comparsa La Colla.
Ariadna si Anna, cele doua domnisoare care danseaza pe carul reginei, cu costume facute de mine.


Mary, sexi în rochita mea adaptata. comparati cu celelalte din spate!!!
Barbara suràzatoare.

Neus , la fel de sexi ca si Mary. Cele doua sunt prietene de ale nepoatei lui señor, care nu este membra la aceasta comparsa.
în dreapta , Jordi si Roger, frati si logodnicii lui Mary si Neus. Eu le-am facut costumele.



La comparsa Tot a orri si baietii se mai îmbraca de fete!!! Ca si la alte comparse de altfel.
Angela, fetita din mijloc, tot eu i-am facut costumul. Sora ei Anna si Alba , tânara mea prietena, astazi nu au iesit, pentru ca au racit ieri. Pacat. Asa nu am fotografii cu ele.
Carul celor de la Tot a orri, cu papusa si soldatelul.


Costumele de la Peña Barça, au fost cred ca cele mai reusite.

8 comentarios:

  1. Ce e aia "cannon"? Eu mă canonesc cu "săpuniera" mea!

    ResponderEliminar
  2. @ Zamfir - scrisesem eu gresit. Dar este un aparat de fotografiat de acela cu lentile mari, cu focalizator cum trebuie. Chestia ca noaptea eu nu vedeam nimic prin ferestruica aceea, ce sa mai reglez. Si apoi cam toti erau în miscare.

    ResponderEliminar
  3. esti un om sensibil si creativ, draga mea Giulia, ca mi-e tare drag de tine.

    ResponderEliminar
  4. Poze deosebit de reusite, parca simt si eu pulsul carnavalului în ritm de dans. Distractie placuta Giulia!

    ResponderEliminar
  5. @ Antoaneta - frumoasa mea prietena stii ce draga îmi esti. Ma bucur ca am terminat cu croitoria, pentru scurt timp e drept, pentru ca voi începe retusuri si noi creatii vestimentare pentru sefa mea.
    Ieri am avut o zi în care nu am putut misca un ac. Ca si dupa examene, când nu esti în stare nici sa strângi cartile împrastiate prin camera. Sper sa-mi revin si sa pot lucra din nou cu drag.

    ResponderEliminar
  6. @ Carmen - sefa mi-a spus ieri ca am facut poze chiar mai proaste decàt ea. Aveam prima oara în mâna o camera de fotografiat profesional. Si era atâta ritm pe strazi încât a fost foarte greu sa le cer sa stea nemiscati timp de câteva secunde.

    Mi-ar fi placut sa va transmit senzatia adevarata. Nu era numai chestie de samba, ci de miscare dirijata de catre DJ de la fiecare comparsa. Erau pasi facuti înainte, înapoi, o adevarata nebunie.

    DJ le cereau sa se lase încet în jos, apoi sa se ridice, sa alerge în sens invers, si asta nu pe chiar pe samba. SUPER. Bineînteles ca am dansat si eu ceva.

    ResponderEliminar
  7. Oaaa, supeeerb ! Felicitari, Giulia ! Trebuie sa fii foarte mandra de tine, ce minunatie de costume ! AM tot stat si m-am holbat la imagini... :P

    ResponderEliminar
  8. @ Leo - nu m-am bucurat pe deplin de atmosfera Carnavalului. Din pacate.

    Dar si asa, pot sa spun ca laudele din partea clientilor si încântarea de pe chipul fetelor cred ca au fost de ajuns pentru ca sa fiu un pic fericita.

    Astazi señor chiar mi-a spus ca ar trebui sa-mi fac publicitate la radio. I-am raspuns ca vreau sa revenim la atmosfera calma si relaxata, de dinainte. Sa citim, sa pictam si sa ascultam muzica clasica.

    Gata pentru un timp cu samba.

    ResponderEliminar