miércoles, 24 de febrero de 2010

Cause I ´m a gypsy

Ieri am avut chef de gatit. Prajitura cu mere, din care señor nu a mâncat nici o bucatica, macar, coq de tomate, din care s-a saturat, pentru ca, deh, e cu peste, si ciorba de burta, pusa toata la frigider. Noroc cu Enma ca si-a dus si din prajitura si din coq.

Aseara am savurat un pahar de Martini alb cu Barça, care nu m-au deceptionat. Îi iubesc. Am urmarit meciul si jos si la mine în camera. Diferenta: jos , comentariu pe spaniola, mai în tema, la mine, pe români sau unguri, comentariu fara pasiune. Asa ca în timpul meciului m-am mai bloguit. Si cum Martini si-a facut efectul destul de repede, am adormit ca un bebe.

M-am trezit pe la 6, o scurta vizita si somn mai departe pâna la 8, când am urmarit rasaritul soarelui. Sa-mi umplu ¨anima¨ de lumina si energie. Astazi nu ar fi iesit fotografii bune. Cer perfect senin, un soare care a tâsnit de dincolo de linia orizontului, în graba, ca si când i-ar fi fost rusine ca trecusera de ora 8. Parca ar putea sa plateasca pe cei întârziati.

Pe Marta am trezit-o si i-am pregatit micul dejun. Mi-am facut si eu cafeaua. M-am cântarit , si spre supararea mea am, 77,9 kg. Prea le vreau repede pe toate. Nu m-am putut abtine si tot am ciugulit câte ceva . O bucatica de prajitura, un pic de coq si la culcare o portocala zemoasa. Imediat se pun. Dar am sa merg zilnic cu vecina, pe la 3, cànd îsi termina pauza, pâna în capatul celalalt al orasului, în Europa, asa-i zice zonei de vile, de pe Costa Sur. De acolo am de venit circa o ora pe jos, pe malul marii.

Bietul señor probabil asteapta sa-l ridic, dar stie ca am nevoie de o jumatate de ora sa ma trezesc de -a binelea si apoi îi apartin. Si de câteva tigari. Doza de nicotina. Apoi da-i bataie. Deja am o masina de haine la spalat, dar vor fi astazi mai multe, pentru ca am schimbat cearceafurile. Si am trei fuste rosii, de balerine de cusut, plus un corset negru, la o superba tânara, de 1,80, cu un corp sculptat parca. Chiar o întrebasem pe INMA, asa se chiama, câti ani are. 33 , nu pare. Niste sâni de invidiat, pe care vrea sa-i expuna la sarbatorile din localitatea vecina. Uneori le privesc cu atâta drag, ca trebuie sa le avertizez ca de lesbica nu am nimic. Doar ca mi-ar fi placut tare mult sa am FETE. Asa ca am acum destule.

Deci nu trebuie sa-mi fac propaganda, ca apar ele. Lor nu le-am facut costume de carnaval, numai la sora uneia din ele. Asa ca vin ele, señor, si fara sa facem propaganda. Si acum la munca!!!!

5 comentarios:

  1. Prăjitură cu mere. Bună. Acum două zile m-a delectat şi Geanina cu aşa ceva. Mi-a plăcut... Zice că spun aşa numai pentru a-i face ei plăcere, însă spun doar adevărul...

    ResponderEliminar
  2. Mă pregăteam să mă dau mare că am făcut şi eu prăjitura despre care aminteşti în postare.

    Mi-o luă Lisandru înainte, iar mă perie...ha,ha,ha...

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

    ResponderEliminar
  3. @ Cristian - astazi si señor Tomas a gasit prajitura cu mere, exquisita- pentru ca era de la frigider si aroma scortisoarei era mai pronuntata!!!

    Eu o fac foarte simplu. Merele taiate în opt, pe pat de zahar si unt, si dupa câteva minute pandispanul peste ele.
    Nu ma complic, dar iese foarte buna.

    ResponderEliminar
  4. @ Geanina - da, te perie Lisandru si la tine pe blog si la noi. O fi pentru ca te adora!! Si apoi ai putea sa-i pui orice în fata, tot ar spune ca esti desavârsita. Ha ha.

    ResponderEliminar
  5. Ha,ha,ha...chiar mi-a plăcut...perie bine Lisandru, aroma iubirii nu conţine verde de Paris...

    ResponderEliminar