martes, 2 de febrero de 2010

Barcelona, am sa ajung sa te vizitez, asteapta-ma


Mama medicului meu sta la 5 minute de Sagrada Familia si mi-a spus ca oricând voi avea o camera la ea. Am sa ajung si eu la Barcelona si am sa ma plimb ore întregi pe strazile ei.

Astazi mi-ar fi placut sa ma plimb în Barcelona. Dar visele nu se pot realiza uneori. Si pentru ca am dreptul sa visez, am copiat câteva imagini de pe net si am sa va invit si pe voi sa va plimbati împreuna cu mine.




Fotografiile nu-mi apartin, desi daca azi as fi putut sa merg , as fi avut ale mele proprii. Nu a fost sa fie.

3 comentarios:

  1. Lasa ca data viitoare vor fi pozele tale !

    ResponderEliminar
  2. Giulia, neaparat sa mergi! si nu o data! Eu am facut 3 concedii pe Costa Brava si fiecare seara am petrecut-o în Barcelona! Tocmai discutasem cu sotul...credem ca vara asta venim iar! Muzee, cladiri, spectacole ca în Barcelona nu sunt nicaieri în Europa! Poate ne vedem la vara, ce zici? :-)

    ResponderEliminar
  3. @ Stimate Domn George Cernatescu - data viitoare , sper cât mai curând, pozele mele vor fi superbe. Si apoi cu ceea ce are Barcelona de oferit cum ar putea fi altfel.

    @ Carmen - sigur voi ajunge în curând la Barcelona. Chiar de va fi sa-mi iau o zi libera si sa rog o prietena sa ramâna alaturi de señor pentru o zi.

    Chiar m-as bucura sa te vad la vara. Ar fi foarte frumos.

    ResponderEliminar