sábado, 27 de febrero de 2010

Marta doarme, señor doarme, ce pot sa-mi doresc mai mult pentru o dimineata de sâmbata ploioasa?

M-am trezit prea devreme pentru o sâmbata mohorâta. Asta pentru ca am dormit bine, fara nelinisti si fara vise. Si culmea, nici pastile si nici Martini nu au fost necesare ca sa ma adoarma. Si asta în conditiile în care, ieri am lenevit.

Ploua. Încet, mocnit. Suficient sa ude rufele, pe care din comoditate nu le-am strâns ieri seara de afara. Dar asa este, lenesul mai mult alearga. Si desi stiu zicala, tot nu am sa ma învat minte niciodata.

Nu are rost sa-mi fac planuri pe ziua de azi. Poate voi reusi sa cos ceva, poate voi picta cu Marta. Da, cred ca vom picta, amândoua. Ea va mâzgali ceva, iar la final eu am sa-i fac un nou copac, pe care-l va pastra cu sfintenie în camera ei. Ca un trofeu. Si se va lauda la señor: ¿Que te parece, papi? Si, señor, multumit de opera de arta a odraslei, va zâmbi fericit.

Am povestit îndelung aseara cu Ema. Noroc ca am cu cine sa ma descarc. Nu ma mai plâng de problemele mele cu señor, pentru ca în comparatie cu munca ei, eu traiesc în paradis. Poate chiar ar trebui sa ma mobilizez sa fac mai multe. Casa ar avea nevoie de un lustru de sarbatori. Fac doar strictul necesar si uneori nu este suficient. Dar señor este multumit doar când ma vede sezuta în fotoliul din fata lui, asa, la primul gest minor sunt la serviciile lui. Fara sa trebuiasca nici sa articuleze cuvinte. Pentru ca tocmai cuvintele sunt cele care-i vin mai greu. Stiu deja din priviri ce doreste.

10 comentarios:

  1. O vreme urâtă şi prin Bucureşti. Numai că nu plouă...

    ResponderEliminar
  2. @ Cristian - cu un cer mohorât nu prea poti visa!!
    Dar poate voi dori sa colorez eu aceasta zi mohoràta. Ma întreb de zile ce tema sa-mi aleg sa pictez. Ma gândisem la migdalii în floare...

    ResponderEliminar
  3. asta îmi aduce aminte de my fair lady: the rain in Spain stay mainly in the plain.
    cu excepţia faptului că piteştiul nu e în spania şi nici zonă de câmpie nu are. de aia plouă.

    ResponderEliminar
  4. @ Remus - ce frumoasa a fost acel muzical. O si aud în gând cântata. the rain in Spain stay mainly in the plain...

    Din pacate ploua destul si la munte zilele acestea, ceea ce e foarte bine, pentru ca se refac rezervele de apa în baraje.

    Si au la baraje....

    ResponderEliminar
  5. Credeam ca doar pe la noi plua asa deprimant !
    Stiu cat de grea e munca Emei, ca-i citesc si ei blogul, chiar daca nu comentez. Mi-am zis de mai multe ori ca eu n-as putea face o astfel de munca.

    ResponderEliminar
  6. @ Draga Geo, la noi nu mai ploua, pentru ca eu am fost cu...minte si a iesit soarele!!!
    Ai putea sa lasi câte un comentariu Emei, pentru ca te asigur ca i-ar face mare placere!!!
    Acum vrea sa se întoarca în tara pentru ca psihic si fizic nu mai rezista. Un suport moral prinde bine !!!

    Un sfàrsit de saptamàna minunat îti doresc!!

    ResponderEliminar
  7. Si la Timisoara ploua ... simteam nevoia sa ies la o plimbare pe centru sa admir martisoarele de anul acesta. Sper sa se opreasca desi sunt slabe sanse. Am apucat sa iti citesc o parte din blog ... jos palaria! ;)
    Picteaza flori, soare ... orice care sa ne mai inveseleasca sufletul si poate vine mai repede si primavara :) Te pup

    ResponderEliminar
  8. @ Green Eyes - martisoare nu mi-a mai daruit nimeni, de tare multi ani!!! Ploaia s-a oprit, chiar a iesit soarele. Si, da, am sa pictez astazi!!!

    Te pup si eu.
    Si Agnes si GreenEyes...

    Mama nefiind pregatita sa aiba o fiica, nu stia ce nume sa-mi puna. Asa ca, medicul a fost cel care mi-a ales acest nume.

    Acum însa, m-am obisnuit cu Giulia, chiar îmi place!!!

    ResponderEliminar
  9. Ma parasti la toata lumea!esti o norocoasa ca ai grija doar de doua persoane.Tu ai recunoscut ca esti SEFA in casa!La mine nu e asa.Sunt slujnica,care,pentru banii ce-i primeste,trebuie sa execute!Cateva rezidente,au grija sa-mi aminteasca asta in fiecare zi.

    ResponderEliminar
  10. @ Ema - draga mea, recunosc, te-am pârât!!!
    Dar, ca sa-ti treaca cupararea, am sa-ti daruiesc una, din cele trei acuarele pe care le-am facut astazi!!!
    Pentru ca-mi esti draga!!!!

    ResponderEliminar