miércoles, 3 de febrero de 2010

Energii pozitive

M-am trezit de dimineata binedispusa. Am pregatit-o pe Marta în mare graba si pentru ca aveam asa o stare de buna dispozitie am zis ca trebuie sa fac o plimbare pe malul marii. E singura care ma umple de pace si multumire. Desi mai aveam azi un motiv deosebit. Stiam ca parintii mei vor avea o surpriza placuta din partea mea. V-am mai spus ca am de gând sa le fac cadou electrocasnice din banii pe care i-am câstigat cu cusutul de costume de Carnaval. Mâine vor avea masina de spalat automatica si frigider cu congelator, noi, marci bune. Poate faptul ca stiam ca azi le vor ajunge banii, de venirea carora ei nu stiau nimic, m-a ajutat sa dorm linistita, fara ca sa fie nevoie sa iau nici un somnifer.

Probabil ca toata aceasta energie pozitiva a facut ca toate evenimentele acestei zile sa fie placute. Fetite multumite de probe, señor bine dispus, conversatia de la ora prânzului, cu un prieten drag, si apoi o dupa amiaza foarte placuta, cu râsete si glume, petrecuta în compania celor mai dragi prieteni.

Apropo, la ora aceasta am 83,4 kg. Am mâncat azi trei rosioare, o bucata mica de brânza, ceva ceapa si o lingurita de ulei, pentru gust. Cafea decafeinata cu lapte, câteva cesti, apa si iar apa, bomboane si tigari, cel putin un pachet. Sunt pe drumul cel bun. Pacat ca nu voi ajunge sub 80 înainte de Carnaval.

8 comentarios:

  1. Îmi place starea ta de bine. Ai reuţit să ne transmiţi o dispoziţie de zile mari.

    ResponderEliminar
  2. @ Geanina- asa de devreme se trezesc mamicile la voi? ma bucur si eu pentru starea de ieri.

    ResponderEliminar
  3. @ Marada -macar cu viciul sa ramân, deocamdata. Dar promit sa ma las când ajung la 65 kg.

    ResponderEliminar
  4. Ce veste buna ! Sa le fie de bine parintilor tai !

    ResponderEliminar
  5. Nici nu mă culcasem la acea oră, draga mea dragă.

    Bântuiam prin blogosferă, nu aveam somn.

    ResponderEliminar
  6. Starea de bine ar trebui să fie permanentă... Bineînţeles, nu reuşim să o menţinem întotdeauna...

    ResponderEliminar
  7. Esti tare, bravo!

    Eu zilele astea is speriat ca am trecut bine de 80!

    Succes mai departe, da sa te si opresti la un moment dat! :))

    ResponderEliminar