domingo, 21 de febrero de 2010

La Llorona


Stiam ca am vazut filmul despre viata pictoritei Frida Kahlo.




Am ascultat acum câteva zile pe blogul lui Edu aceste trei versiuni ale aceleiasi balade. Greu de spus care interpretare este mai emotionanta . Deosebit blogul lui Edu. Ma depaseste puterea lui de patrundere. Ma simt inculta, ignoranta si superficiala când citesc postarile unora ca si el, sau si mai rau a lui A sau a lui PaulGabor.


Despre A nu as putea sa spun decât ca nu am cunoscut suflet mai altruist. Mi-e si rusine cu mizeriile mele egoiste. Ma iert doar pentru ca tocmai m-am càntarit si am 77,4 kg. URA!!!

Deci faptul ca nu am mâncat ieri nimic a dat rezultate!!

6 comentarios:

  1. pe mine a doua varianta ma misca mai puternic...
    felicitari pentru imaginea de pe cantar, si pentur cea din oglinda...

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - termin ziua din nou cu 78, 5 kg, pentru ca am màncat o groaza de portocale dulci.

    Multumesc de încurajari. Pupici , mai rooz, de data asta.

    ResponderEliminar
  3. giulia m-ai emotionat si m-ai onorat. Se face ca intee mine si A. (pentru mine Misu, sau Mihai) e o prietenie veche de aproape 10 ani. Multumesc mult oricum!
    Am ascultat, cum spuneam Mercedes Sosa si recunosc ca nu o cunosteam si ca m-a cucerit!

    Felicitari pentru kilograme, curand trebuie sa trec si eu la cure, am trecut binisor de 80:)

    ResponderEliminar
  4. @ Draga Edu, eu nu-mi permit sa-i spun Misu, desi mi-am dat seama ca asa-l chiama. Dar stima mea pentru el este mai presus de cuvinte.

    în ce te priveste, cum am mai spus-o scrii foarte frumos, pot doar sa visez la lumea voastra.

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar