martes, 31 de agosto de 2010

Alergare pe replay...



Am facut toata alergarea pe aceasta melodie...pusa din nou si din nou. Sefa...departe, în urma mea. La un moment dat m-a depasit un tip si mi-a prins bine sa tin pasul dupa el. M-am oprit...îmi ardeau plamânii. Picioarele ar fi rezistat, nu erau obosite. Deci...aceasta ar fi motivatia cea mai buna. Sa pot alerga cum doresc si cum stiu ca as putea...

Ieri am iesit la 7:30... soarele abia rasarise de o palma din apele marii. Superbe culori...Le-am îmbratisat cu ochii, cu toata fiinta mea. Le-am trimis catre voi... dragele mele. Melodia de mai sus... o am pe MP3... înregistrata de Cristina. Îmi place mult si... sper sa va placa si voua.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario