domingo, 22 de agosto de 2010

Ma minunez ca TU te minunezi de MINE....

Noi per la vita siamo niente di sfuggita.
Attimi e correnti veloci ci incontriamo.
Io,mi meraviglio che Tu
ti meravigli di me.
Mi ami come il fuoco di una stella breve
che felicemente ma consumarsi deve.
Bene che anche il Cielo non può dimenticarti mai più.
Noi siamo il Sole lassù
per noinsiamo il Sole lassù.
Ed in me non c'è più un'ombra accanto a Te
mi tocchi come può toccarmi il Sole.
un Sole che non sta fermo e si muove in Te.
si muove in Te, commuove in Te, si muove in Te.
E la sopresa
Amore mio è compresa, conclusa e chiusa in noi.
Qui, chiusa in noi.
E tutto il mondo è fermo mentre noi svaniamo.
Come vento al vento e al centro un cuore umano
il Tuo viso è il Sole del mio.
Tepore rosa sul mio Noi
siamo il Sole lassù.
E in me non c'è più un'ombra accanto a Te.
Mi tocchi come può toccarmi il Sole .
Un Sole che non sta fermo e si muove in Te.
Si muove in Te, commuove in Te, si muove in Te
E la sorpresa, Amore mio, è compresa, conclusa e chiusa in noi.
Amore mio, lontano lontano, nel cuore, le impronte rosa del viso tuo
che dimenticare non potrò mai più...


Am încercat o traducere...între doua ascultari...si iata ce a iesit...

Noi pentru viata suntem fara de scăpare.
Clipe si curenţi rapizi întâlnim.
Eu, ma minunez că tu te minunezi de mine.
Ma iubesti ca focul unei stele trecatoare care din fericire trebuie sa se stinga
E bine, că nici cerul nu te mai poate uita nicicând.
Noi, suntem soarele acolo SUS... NOI, suntem soarele acolo SUS.
Şi în mine numai exista umbra langa tine
Ma atingi cum numai soarele ma poate atinge
un soare care nu este în nemiscare şi se misca în tine.
se mişcă în tine, misca în TINE , se misca în TINE .
Iar surpriza, dragostea mea, este înţeleasă, finalizata si închisa în noi.
Aici, închisa în noi.
Şi toată lumea s-a oprit în timp ce noi disparem.
Ca si vântul în vânt si în centru o inima umana
Iar chipul tau este soarele chipului meu
Roseata pe chipul meu
NOI, suntem soarele acolo sus.
Iar în mine numai există umbră lângă tine.
Ma atingi cum numai soarele ma poate atinge.
Dragostea mea, departe, departe, în inima, urmele roz ale chipului tau
Ce uita nu voi mai putea nicicând ...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario