miércoles, 18 de agosto de 2010

Am mângaiat-o pe Marta, azi mai mult decât de obicei ...ma simteam vinovata

Si dupa ce am adus pacea si zâmbetul pe fata tuturor combatantilor...pot sa-mi vad de ale mele treburi. Ce as face acum? ... Kilometri pe jos, în soare...fara o destinatie anume... doar castile pe urechi si muzica care sa-mi acopere vocile ... Nu pot...señor s-ar simti abandonat. Si uite Leo de la starea aceea de jena si rusine... ajung întotdeauna sa fiu adusa cu picioarele pe pamânt. De parerile pertinente ale medicilor.

... Dupa ce ca mi-am folosit toate armele din dotare... în aceste zile...fie prin viu grai, fie prin chat... lucrurile s-au solutionat.Fulgere, sageti otravite sau cuvinte care sa unga orgoliul de macho. Adica... tot eu sunt de vina ca nu sunt niciodata singuri... pentru ca sa poata povesti tête a tête . Pai...eu de-a bushilea am suportat o ora la soare, într-un costum de baie... care nu-mi place de loc, dar pe care l-am ales tocmai pentru ca sa nu fie provocator. Mi-a si atras atentia metge ca e dezgustator... mai târziu, când mi-a ordonat sa merg la cafea, la ei pe terasa...

Deci... minute înainte, eu... si V, întinsi la soare. Eu...pentru ca el sa nu stea singur, nu ca ar fi meritat. Ciudate sunt prieteniile între barbati si femei. Asta când se trece peste punctul acela... periculos. Noi am trecut peste el...si vorbim pe sleau. Eu îi suport comentariile acide...el îmi suporta loviturile sub centura.

- Esti total schimbata în ultimele zile. Nu mai poti zâmbi. Nu mai glumesti. Esti tot timpul pusa pe harta cu mine.

- Motivele mele nu au importanta. Tie ti-am cerut doar sa te comporti ca un cavaler, asa cum stiu ca poti fi. Noi doi semânam prea mult pentru ca sa nu trebuiasca sa ne jucam de-a soarecele si pisica. Putem sa ne comportam cum se cuvine. Daca tot am facut imprudenta de a te prezenta unei persoane prea decente pentru nasul tau.

Eram întinsi pe prosoape... Eu chiar ma jucam cu pisoiul lui D, care culmea nu avea chef de joaca cu mine, ba chiar m-a zgâriat pe coapse. Desi m-am apropiat ca o felina de el, târâs-târâs ... tot a fugit speriat. Doar la chemarea stapânului s-a întors, scotând niste sunete mai degraba guturale. Am început sa-l mângâi, pe pisoiul persan, mare, gras... dar degeaba. Numai mângâierile lui David îi placeau. Stateam sprijinita de copil :
- Câti ani îi dai?
- Nu stiu. 28? Oricum este mult mai tânar decât mine.
- 35. Este doar un copil. Va las un pic. Merg sa arunc o privire lui señor.

Dupa ce m-am întors... imediat am fost luati pe sus la cafea. Dolce far niente... conversatii despre eutanasie, avort, vaccinuri, cancer... moarte, Alzheimer, viata fara urma de demnitate... Ma gândeam la videoclipurile de azi dimineata si nu stiam ce sa aleg... Care fateta a aceleiasi probleme este cea rationala. Sacrificiul si efortul pentru a recupera, gasi sau regasi o urma de inteligenta într-o persoana considerata irecuperabila sau acceptarea inevitabilului ... pierderea ratiunii...

M-a luat în colimator si de acolo nu am iesit fara sa fiu ciufulita:
- Cred ca acum chiar trebuie sa te scuturi. Trezeste-te din reverie... Ti-a pierit graiul, ti s-au înecat corabiile.
- Sincer? Vreau sa ma îngras la loc. Vreau sa fiu grasa, urâta si imbecila. Chiar sunt, dar macar sa fiu si urâta. Deja nu mai vreau nimic. Ba da... Cauta-mi unul... DESTEPT, BOGAT.... BATRÂN... si impotent. Asa sigur ar râmâne lânga mine si m-ar mângâia serile . Sa ma alinte si sa ma adore.

- Pai... cred ca ar trebui sa treci la lesbiene. Esti candidata perfecta. Nu mai vrei barbati în jurul tau... Nici macar pe mine?!
- La tine ma intereseaza doar ce ai în cap... nu si în pantaloni. Nu ma mai sâcâi... Daca tot vorbim de legi. partide, proiecte de legi...nu ai putea sa ma eutanasiezi mâine? Sunt satula de mine.
- Esti chiar asa de rascolita?! Ar fi asasinat... si nu-mi asum raspunderea. Pot doar sa-ti aduc formularele din timp, pentru ca sa stie astia ca vrei sa-ti donezi corpul spre studiu, universitatii. Asa cum a facut si tata.

... Taceam, si-i ascultam pe ei. Îmi spuneam în gând:

- Ciudat, amândoi gânditi la fel. Ce mult semanati. Aceiasi minte deschisa si aceleasi cuvinte parca. Nu degeaba spun eu ca sunt numai doi Barbati. Cel putin... eu nu cunosc altii care sa merite acel B.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario