sábado, 21 de agosto de 2010

Azi nu... te rog eu... mâine poate facem cum vrei tu...



Este exact senzatia pe care o am dupa doua cafele cu ghiata... Nu azi nu... e exact cum a zis Chirila... Azi nu am chef de nimic!!!

Am pe retina imaginile acestui videoclip si-mi închipui toate prietenele noastre ... reunite pe plaja, acolo la cala Sol De Riu... râzând, glumind, cu pahare de coctail în mâna... umbrelute de soare, scaunele comode ( cu perinite) , pescarusi... plimbându-se agale pe malul marii si noi... chicotind... ciorovaind vrute si nevrute, fara sa ne pese de timp, obligatii de serviciu.

Azi... NU, NU, NU... Mâine sigur facem cum vrei TU, dar azi... nu, nu, nu... Azi trebuie sa ne faci pe plac. Sa lasi deoparte seriozitatea si sa râzi. Sa ne spui bancuri si noi... sa sorbim fiecare cuvânt al TAU.

Si... da si fetele stiu sa joace fotbal, volei, sa se alerge pe plaja... ce numai barbatii se pot distra bine? ...

Bine Giulia... e timpul sa te trezesti din reverie... pune mâna pe matura... sau poate mai bine, trezeste trupa si vezi-ti de cotidian. Marea... e la o aruncatura de bat... dar e asa de goala plaja fara voi... dragii mei!!! Empty...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario