domingo, 22 de agosto de 2010

Salvie ... pane

E placut... e prea frumos afara. Mi-am terminat parte din muncile casei... Señor ma chema dimineata tocmai când eram în vana... Mic dejun... tort de ciocolata la metge, animalute de hranit. Drac... nesimtit, plictisit de atâta singuratate. Sarea ca o caprita saltareata sa-l iau la mine acasa. Îsi scoate singur lesa, numai sa-l aduc. Ma trage de colo-colo pe sosea... un efort prea mare pentru mine... 20 de m de lupte cu un animal... care cred ca are aceiasi greutate ca mine. Acum s-a linistit...face ture prin curtea mea. Nu am verificat daca si-a marcat teritoriul inclusiv în casa. Pe pisi...Nala... am lasat-o cu garajul întredeschis. Doarme afara de câteva nopti pentru ca nu am putere sa alerg prin curte dupa ea.
... Metge, pe italiana de dimineata buna...îmi traseaza sarcini. Mâncam la orele 14:00... anunta-l pe V... si termina-ti si tu treaba cu cei din casa ta.
Ma execut. Ai mei vor mânca pe la 16:00... abia au luat micul dejun la 11... Facut tort de ciocolata, fara ca ei sa stie si m-am pus sa fac o specialitate italiana... frunze de salvie ...pane... vreo o suta. Toata lumea din curte mànânca specialitatea mea... pe care metge nu uita sa o laude si sa explice :
- Eu dau ordinele, Giulia... executa.
Si iar am sa ma umflu de bunatati. Ieri...paella facuta de V... si apoi ceaiul saharaui... 3 paharute... acompaniate de o tarta cu migdale.

Astazi... iepure în escabeche, cartofi la cuptor... si alte aperitive. Chiar...ieri Irina a facut vinete cu maioneza...i-au placut foarte mult ultima data când le-am facut eu.

Deci... nu am cum sa slabesc cu ei aici. Salvia pane... simplu de facut, ca orice carne pane. Trebuia sa-i pun si ceva sare si piper... dar este prima data ... trecem cu vederea. Oricum ... începând de la pustii de 3 ani, din Navara, pâna la cei multi adulti de pe lânga piscina... toti s-au înfruptat.

Merg acum... sa ma înfrupt din alte bunatati. Cu slabitul... mai pe colo... când începe scoala. Ieri am terminat rochia aceea neagra... pentru proba... dar nu a venit cucoana...
Ademas... seara am petrecut-o în compania lui señor si a Barçei... care logic...a câstigat. Cristina cu raportul din partea parintilor care fac Camino de Santiago pe jos, ruta portugheza. Sefa a rezistat bine la cei 16 km, seful se plânge de dureri de glezne... mama lui Fon, logodnicul lui Cris... bolnava, dupa partea cea mai usoara a traseului.

Deci... începe din nou fotbalul...si voi avea cu ce sa umplu timpul meu si al lui señor... 4-0 le-am dat celor de la Sevilla si am mai câstigat o cupa... Messi... hatrick ... 3 goluri în acelasi meci. Dupa ... mi-am pus un pahar de vermouth, (sau doua?) si am dormit ca o bebelusa.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario