miércoles, 18 de agosto de 2010

Permeso Don Tomas...

Ajung la ora asta trista si deprimata. Poate chiar cu un pahar de vermuth în fata. Astazi ... nu e cazul. Desi visatoare si dusa cu pluta cum am fost zilele acestea ... credeam ca voi cadea si mai tare în abis...

Pe la 18:30... abia terminam postarea dinainte, când señor a cerut sa-l ridic de pe canapea...cica sa stea lânga mine.
- Lânga mine? Nu señor ... mergem afara, am de maturat si frecat curtea de caca de turturele ...de nu, seful ia matura la mine. Noroc cu Enma, care vede ca de fiecare data se muta dragalasele de ele si lasa pata de rahat în alta parte.

Ba a venit si Irina, dupa rosii... ca altfel metge o ¨batea¨... Da... azi dupa amiaza facea metge planuri cu rosiile mele...cica de pus pe iarna. Irina l-a fulgerat cu o privire dragastoasa...desi noi doua stiam... era usor de facut dar nu merita efortul. Ma rog...prietenele ma ajuta sa scap de ele. Eu am cules o parte, Lizzie si-a dus si ea, ieri, la Irina juma de plasa si la soacra lui sefa...alta. Dar nu va speriati ... au mai ramas destule...pot sa se coaca si cele verzi.

Deci...printre picaturi... si alergaturi prin casa... pe terasa.
Eu cu sefa... la povesti...

Cei drept mai aveam aceea senzatie de voma, de când m-au atacat ceilalti, la amiaza. Sefa:

- O fi de la sarmale... ti-or fi cazut greu, mai stii? râdea ea de mine. Eu aveam pielea de gaina burzuluita, C... râdea cu lacrimi... si señor se uita chiorâs la mine, pentru ca-i batea soarele ce apunea, drept în fata.

-Enma, spune-i sa se opreasca. Altfel îl strâng de gât si nu-l mai las sa vina.Si apoi spune-i sa nu mai zâmbeasca asa... ca-l trimit acasa. Pe mine sa nu ma masoare asa...

Enma... se distra de noi . A plecat, a revenit... C...era tot la noi ... lihnit. Eu stiu ce-l rodea. 3 ore geaba. Doar ofta.
- De ce ai venit la ora asta? Doar stiai ca-s ocupata...

Si numa nu pleca....

De la Enma, alta munca... o fusta de scurtat si o rochie cadou.
- Vad ca le scurtezi pe rupte... Ti-or fi placând mai scurte, ca mie.
- Eu n-as purta tricoul asta scurt nici de m-ar plati.

Se referea la tricoul meu... portocaliu...crapat pe laterale, scurt, larg de pe vremea lui 98 de kg, si care vesnic are un umar cazut. Asa ca m-am ales cu o rochita...nepurtata, cumparata anul trecut din Cuba. E prea strâmta si mulata pentru ea. Asta e... eu nu mi-as pune rochia pe care si-a cumparat-o zilele trecute si care sincer nu o avantajeaza deloc. Ceea ce nu poate sa spuna despre nici una din rochiile pe care i le-am facut eu. Dar ma rog, din maro si alt maro...nu o scoti, decât când merg eu cu ea la shopping.

Si mi-a mai adus dis de dimineata 2-3 plase de pantofi, sandale si geci de la Cristina. Pâna si niste pantofi de purtat pe yahturi,... toana de a Cristinei, de acum 4-5 ani când a facut cursuri de vela. Noi... si mari pentru labutele mele. Toate de marca... altfel nu se poate. Nu mai departe decât ieri... 237 de euro... lenjerie de marca... pentru printesa noastra, pentru ca-i place sa se vada elasticul de la chiloteii Kalvin Klein... O iluzioneaza,cica .
- La fel va face si când va fi pe banii ei? ... am întrebat-o pe Enma, pe când alergam azi dimineata...
- O iluzioneaza...

Hm... Si pe mine, chiloteii mei tanga de dantela, la 1 euro bucata si sutienele de marca... 2 euro fiecare. Dar macar îmi umplu sertarele si schimb pe zi si cinci. Daca rochii nu prea port, ca-i vara...

Deci... iar am ramas stapâna pe domeniile familiei. De mâine iar am sa vad fata lui V ... zilnic... si va trebui sa-i fac companie... în loc sa-mi vad de ale mele treburi . Dar am sa-l las cu señor... ce crede el. Aici toti comanda... mai putin eu.

Familia s-a culcat... sunt 23:30... ar fi cazul sa ma culc... Chiar cu nebuniile unei zile prea pline... am sa ma gandesc la TINE...
- Daca ai mânca ciocolata în fiecare zi... te-ai scârbi, Julita mia...
- Pe pisici... mie îmi place ciocolata... nu ma cunosti copile! Atâta doar, ca iar m-as face cât o casa.

Chiar... borcanul de ciocolata este intact. Hm... sper sa rezist tentatiei. Si s-a dus si calugareala mea... pe apa sâmbetei. Si eu nici macar nu ies din casa. Pe Marta am giugiulit-o astazi.... Si ea pe mine si mai mult. Si chiar pe C. care suprins... nu întelegea cum de sunt asa de ... iubitori acesti copii. Asa este... când ma strânge la pieptul ei ... îmi absoarbe toate energiile negative. Ca un buret. Doamne, Doamne... ce-mi dai pe mâine ?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario