miércoles, 18 de agosto de 2010

Am mâncat toata înghetata din casa...

Lenevesc cu castile pe urechi. Nu am tigari si nu mi-am baut cafeaua. Nu am dormit bine. Sunt obosita , fara motiv...sau motivul esti tu care nu esti aici. Ti-am simtit mâinile si am tresarit. Era doar o adiere de vânt. Am dormit cu geamul larg deschis. Întotdeauna este racoare spre dimineata. Am tras doar un colt de cearceaf pe mine. Si am adormit... iar gândind la tine.
... Mama ei de treaba. Nicicum nu e bine. Încerc sa-mi sterg de pe chip ... chipul tau. Nu, nu sunt nebuna, doar ca prea m-am linistit ...prea. Parca motoarele nu îmi functioneaza bine în relanti. Si nu este modul optim de exploatare, nu-i asa?
Acuma am sa ies la plimbare. Nu sunt în stare sa alerg, sau poate da?! Nu stiu...vom vedea.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario